27.02.2012

Mimim var

Nil cancağızım beni mimlemiş , bende görevi hemen yerine getirir, benden sonra pası Arca'mın anası Yeliz, Kanadadan yarışmaya katılan Özlem ve Alışveriş Danışmanımıza atar , kaçarım:))

En sevdiğin nelerdir , nelerden hoşlanırsın ?
Sevdiğim arkadaşlarımla beraber bir araya gelmekten , yemeli içmeli muhabbetlerden , canlı müzik ve fasıl muhabbetinden, büyük aile toplantısı yapıp yiyip içip şarkılar söyleyerek eğlenmekten, şarabın iyisinden ,annemle baş başa Ankara’da ki evde vişne&şoko içip dertleşmekten ( bildiğin vodka vişne kombinasyonu), annemin püresi ve arnavut ciğerinden, Elayla deniz ya da havuzda kudurmaktan, Elaya kıyafet kendime kozmetik alışverişi yapmaktan , müzik dinlemekten , açık havada pazar kahvaltısı yapmaktan , soğuk günlerde kahvem ve renkli magazin kombinasyonuyla rahatsız edilmeden 2 saat gecirmekten çok hoşlanırım.

Eşimle baş başa seyahatler çok keyiflidir. Beraber tekne turları , çadır maceraları, neler neler. Özellikle yurtdışında uzun yürüyüşler yaparak keşfe çıkmalar falan.

Bunlar benim artık çookkk da özlediğim şeyler aslında . Bir çoğunu Elanın aramıza katılması ile rafa kaldırmış durumdayım .Peh:(

Bilgisayarda ki vaktini nasıl geçirirsin ?
Güne mail boxlarımı kontrol ve temizleyerek başlar, gün içinde sık sık aynı işlemi tekrarlayarak devam ederim. Ebay , tchibo , pabbuc.com , gg vs. sıkca taranır , ihtiyac varsa alırım. Ben sıkca carsı pazara inemediğimden ihtiyaclarımızın %80 i internet alışverişi üzerinden döner . Nurturiaya girer çıkarım. Face book a ara sıra foto yükler , gevezelik ederim. Elaya çizgi filmler , Çocuk şarkıları indiririm. Bloglara bakarım , makyaj, yemek,anne blogları en sevdiklerimdir.
İşle ilgili yapılacaklar varsa tabiî ki önceliklidir. Sınav sorularım , ödevler vs. bilg üzerinden döner. Derslerimde de sıkca kullanırım , DVD player , sunumlar , language listening cd leri vs. dinletmek için bilgisayarım benimle heryere gelir.
Kısacası bilgisayarsız ve internetsiz bir gün düşünemem . Günde 8 -10 saat bilgisayar başında geçirdiğimi söyleyebilirim.

En sevdiğim filmler nelerdir ya da kesinlikle izleyin diyeceğiniz ?
Berbat bir hafızam var , okuduğum kitapları izlediğim filmleri bir süre sonra unuturum. Bu konuda ciddi bir sorunum var ama ilk etapta hemen aklıma gelen Babam ve Oğlum, Game ve Brave Heart oldu.



Şu sıralar almak istediğim 3 şey :
Hımm . Bir düşüneyim . Öncelikli olarak 8 kilomu daha verip bir levis curve i.d jean alacagım , ahdım var. 68 i görmeyi bekliyorum.
Geçen hafta sonu Boynerde Columbia standında gördüğüm mevsimlik yelek , 3in 1 mont ve bir outdoor ayakkabısı hiç fena olmazdı doğrusu. Fiyatları dolasıyla biraz bana uzak görünüyor şimdilik.



Şu sıralar dinlediğim 3 şarkı :
Halil Sezai : İsyannnnnnnnnnn:)
Lana Del Ray : Blue Jeans
Özgür Çevik: Fırtına

4 yorum:

Fikriye Filtresiz dedi ki...

Teşekkür ederim.Ne demek seve seve cevaplarım:))

yeliz dedi ki...

oy bacım tabii ki kaptım mimi, öperim

nil dedi ki...

Hayat'ım sevdiğin maddelerden bir kısmını gerçekleştirmek üzere de hadi artık gel be diyorum:))

Bu arada sen yazınca aklıma geldi, ben de unutuyorum filmleri ama "game" beni de çok etkilenmişti ve sevmiştim, bir de 6.his vardı.

Oz dedi ki...

Amanin mimlenmisim, hemen cevapliyorum Hayat'im :)