25.02.2012

Tam İkea hackerlık bir poroce:)

Ela malum 3 yasını doldurdu , 2 senedir de ikea antilop mama sandalyemizi tepe tepe kullandık. Lakin artık mama sandalyesinden normal sandalyeye geçiş yapmasını istiyordum ve ikea haricinde bu tarz bir ürüne rastlamamıştım . Önce katalogdan baktım , hedefi belirledim .

Sonra gecen hafta ctesi Urladaki bahce mobilyacıları ve marangozlardan 2 tanesine ugradık. 150 - 250 arası fiyatlar aldık. Özel yapım oldugu için hiç mütevazi degillerdi sağolsunlar. Bana sorsan pekte yüzüne bakacagım sevimlilikte degillerdi halbuki.

P.tesi Eloşun göz kontrolü için İzmire indik (miyop olduğunu sanıyorduk değilmiş sevindik) , oradan direksiyonu İkeaya kırdık. Katalogdaki İngolf denen bir sandalye idi , kağıt üzerinden güzel görünüyordu ama mağazada oturma kısmının antiloptan pek farkı olmadığını gördüm , 5 yaş totolu kızıma uymayacağını anlayıp , başka alternatiflere bakarken "tataaaaa!!", tam da işimize yarayacak şu sandalyeyi görüverdik :



Modeli Stig olarak geciyor ve fiyatıysa 29 liracık. Yuppieee . Oturma yüksekliği 63 cm . olup yemek masamız için fazla uzun olduğu ve aslında 52-53 cm. oturak yüksekliğinde bir ürün aradığımız için bunu alıp bir atolyede bacaklarını 10 cm. kestirdik . Tamda istediğimiz yükseklikte bir sandalye oldu . Resimdeki orjinali olup bizimkinin ayakları alttaki metal barın hemen 2 cm .altından kesilmiş olmalı.

Bu tür bir arayışta olup , ekonomik bir alternatif arayan ailelere şiddetle öneririm. Kocamı da bu üstün fikrinden dolayı kutlar , yanaklarından öperim. Muckkk...

2 yorum:

Elif dedi ki...

yazın arkadaşımında görmüştüm ve çok hoşuma gitmişti bu sandalye.Onlarda çok memnundu.Güle güle kullansın Eloşum

kuzunun annesi dedi ki...

Teşekkür Elifcim