3.02.2012

Bu sabah



Sabah 2. bir dr kontrolü için dr.a gideceginden erkenden kaldırmaya calıstım , 6 da bizim yanımıza sıvışmıştı zaten. Üstünü giydirdim ama mızmız mode tabi.2 dakika içinde uyuya kalmıs.

Antibiyotik pek işe yaramamıs , daha geniş spektrumlu ama tadı acı olan birsey yazacagım dedi , yazdı.Ayrıca sü tüketimimizle ilgili uyarıldık ve günde en fazla yarım litreye düşürmemiz istendi. Biz rahat 1 litreyi buluyorduk. Zor olacak , suda içmiyor çünkü. Şimdi evde babayla hasta hasta oturuyorlar, ama durmuyormus. Birazdan baba beni alacak , kuzuya kavusacagım. Bu ara okulda kıs tatili nedeniyle derslerimiz yok allahtan, küçük kacamaklar yapabiliyoruz.

Bu hafta sonu bize evde toplu dinlenme seansı görünüyor . Hepimiz antibiyotiklendik , birbirimize gecirdik malesef hastalıgı.

Hepinize saglıklı haftasonları..

4 yorum:

Ayla dedi ki...

Çok geçmiş olsun,tez zamanda geçer inşallah

Fotoğrafta o kadar tatlı görünüyor ki...

nil dedi ki...

Çok geçmiş olsun,birşey daha öğrendim,kocakarı mode on Nil:P okaliptüs yağını hani bu yağ lambaları varya altında mum yanıyor üstü kase gibi, ona damlatıp yoksa da bu naneden, altında mumum ısıtacağı bir kasede okaliptüs yağının bütün kokusunun evde dolaşması mikropları kırıyormuş

güzel güzel dinlenin kıyamam. Ela o popoyu yerim ben:)

yeliz dedi ki...

of geçmiş olsun hayat ya... arca da sabah itibari ile ateşlendi, nöbetteyim. kış bitse artık

kuzunun annesi dedi ki...

Uff yaa..
Valla bende cok sıkıldım , an itibarıyle sürünüyorum bogaz agrısından ve nezleden