1.02.2012

Kaçtım:))

Ohh beee , sonunda Gülayım vatana dönüş yaptı :))Ankara yolları acıldı , bugün evimize geldi , bende bir bayram havası. Bugün bölüm toplantım oldugu için işe kaçabildim( raporluyum halbuki bugün de) , akşam eve döndüğümde evim yine mis gibi temiz, sagda solda atılı ütülerim yapılmıs olacak. Düzene alışmışız , evin derlenip toplanması bana bakınca ne kadar zorlandıgımı anlamıs oldum. Alışmışız valla kıçımızı birilerinin toplamasına .

Eloş daha iyice sanki. Akşam nurtiden aldıgım öneriler ışığında 5-6 keciboynuzunu kırıp yarım lt.suda demledim , pekmezle tatlandırıp verdim kuzuya. Gece nispeten daha az öksürükle gecti. Sabah tekrar verdim . Bu arada googlelayınca keçi boynuzu ve harnup pekmezinin ne kadar faydalı bir meyve oldugunu da öğrenmiş oldum. Sanırım evden pek eksik etmeyecegim bundan sonra . Balgam söktürücü gögsü yumusatıcı , bronş açıcı etkileri varmış. Doğal yollardan tedavi yöntemleri hoşuma gidiyor. Sık ilac kullanımı gercekten canımı sıkıyor. Neyseki Gülay yarın da bizde. Okula yollamayacagım kızı . Cumaya allah kerim artık .

Bu arada biz arabamızı yeniledik Ispartada. Elanın boyu uzayıp yeni araba koltugumuza gectiğimizden beri , kuzunun ayakları hep koltugun arkasına dayanıyordu. Bizim emektar Fabia çok kahrımızı cekti , araba kullanmayı ögrendim, çokta severek kullandık ama bir süredir içine sığışamıyorduk baskül ailesi olarak. Hele Kayacan ve babası önde oturunca, 1.90 lık bacaklar yüzünden arkaya dogru genişletilen koltuklar sebebi konserve tadında bir yolculuk yaptık geçen hafta. Ispartada tesadüfen Skoda bayiinde 2. el temiz bir Roomster bulunca , takasda kabul olunca biranda karar verdik ve alıverdik. Arabanın yasıda 3 yas gencleşti, bizde yayıla yayıla geldik dönüş yolunda. Kazasız belasız günlere inşallah.

Ben daha siftah yapmadım , umarım fazla zorlanmam . Diğerine 2 senede zor alışmıştım.

Ela'da arabanın ona alındığını düşündüğünden her yerde söylüyor , kendiside kullanacakmış arabayı:)) 15-16 yaşa gelince kaçırmaya başlar mı arabayı der
siniz?

6 yorum:

nil dedi ki...

Oh iyi kaçmana sevindim, keçiboynuzunu deneyeyim ben de ama şu lohusa şerbetini içir hergün içsin sevecek ve bak yararlarına

Arabanız hayırlı olsun, kazasız belasız günlerde kullanmanız dileğiyle.

kullanırsın Hayat sen yaparsın, ayrıca 18 'ini beklesin bakalım Ela Hanım,kaçıp bize gelirse nasıl söylemem ki sana:)

kuzunun annesi dedi ki...

Gelebilir valla. Zaten Berke pek düşkün :) Onuda ayartmasın , şöyle bir Alsancak turlayalım diye:))

Elif dedi ki...

Hayat,
Güle güle, kazasız günlerde kullanın. Sende hemen ara vermeden alışma turlarına başla bence.

kuzunun annesi dedi ki...

Eli mecbur Elifim

yeliz dedi ki...

arabanız hayırlı olsun hayatcım.
zencefilli bal da çok işe yarıyor aklında olsun. Winnie the pooh balı diye kakalıyorum.
ayrıca da çok çok geçmiş olsun. öksürük bir süre süründürüyor haklısın.

kuzunun annesi dedi ki...

Onuda veriyorum arada Yelizcim