13.11.2009

Selvi boylum ,al nanaklım



Resim bugünden-ikindi uykusu sonrası

Mutfakta birseylerle ugrastıgım sırada küçük hanım uyanınca verdik eline kasıkları kapkacagı , biraz drum çalışsın diye ama hanfendi kısa sürede sıkılıp yine bacaklarıma dolanmaya başladı anneaaa mimeee diye .

Ay evet kızım bugünlerde isteklerini cümle kurarak belirtmeye başladı, müjdeler olsun . Dün yine salondayız bende bilgisayarın başında , oda salonu tavaf etmekte . Yine bir süre dolanıp oturdugum sandalye önüne gelip ayağa dikildi . "Anne Eloww memee" "ne diyorsun sen ne :)) " üüü:((hüüü: anne eloooo " Öyle tatlı söylüyor ki hani insanın içine sokası geliyor yavruyu .Neyse böyle tatlı başlayan gecemiz uyuması gereken saatte uyumaması , dalsa bile saat bası uyanıp "mimeee , anniaa, memeee" gibi mızırtılarla devam etti . Sabahı zor ettim gerçekten .Hani derler ya yakamdan düşmüyor, buda memenden düşmüyor.İşin kötüsü bu aksamda aynı sekilde gidiyor. 2 saattir 3 kez uyandı ve herseferinde biraz emzirerek avutup, tekrar yatagına yatırdım . Normalde bu sıklıkta uyanmaz tabi , bugünlerdeki mızıltımızı yine dişe yoruyoruz artık ama patlayacaksa patlasın artık yaa. Cocugun popo pişik olmustu dün mesela ciğer gibi . Neyseki ilacla müdahale hemen normale döndü. Cok zorlu geciyor diş çıkarma serüvenimiz malesef. Bugün aksam yanaklarıda kızardı. Gecen ilk dişlerimizde de böyle kıpkırmızı alev alev yanmıştı yanaklar, oda bir belirti sanırım.

Eloo hanım pek tatlı tabi. Elada diyor bazen kendi kendine , biliyor ismini ama en cok Elo yu kullanıyor yinede. Nerden çıktı bu Elo derken birden ayıldım . Çocuğa sürekli Eloş diye hitap ettiğimizden onuda benimsemiş tabi. Eloş sesini taklit ediyor demekki bıdık. Başka kelimemiz yok. Baba hala yok . Tesadüfi 1-2 kerenin dısında .

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok datluuuu:) Tam yemelik. Belki Elooo memeiii demelerini videoya kaydedip buraya koyarsın:)
Allah kolaylık versin gece uykuları ve diş çıkarmalarında.
Maşallah minnoş Eloş'a, maşallah...

k.i.s.d. dedi ki...

Canım ya çok tatlı, canlandırdım gözümde bayıldım, koklamaya doyamadım. Bizimki de anniee memmmm diye ağlıyor 2-3 gündür uyku öncesi ve uyku arası. Ben de diş çıkardığını düşünüyorum ama diş değilse uy anam yandığımın resmidir.
Elooooo canımmmm, anneyi yorma olur mu, yazık annelere.