1.11.2009

İyiceyiz

Kızlar hepinize cok tesekkür ederim . Akıl veren , gecmiş olsun dileklerini ileten , arayıp durumumuzu soran arkadaslarıma cok cok tesekkürler.Yalnız olmadığını hissediyor insan.

Kuzucuk sanırım oldukca hafif atlatıyor döküntüleri , öncesi biraz sıkıntılı oldu ama su an keyfi gayet yerinde . Yarın tamamıyle biteceğini düşünüyorum .

Dün gece kuzu sadece 2 kez uyanarak dinlenik bir gece gecirmemi sagladı , gündüz ise ilk kez babayla kendimize ait bir gün yaşadık. 12 civarı kızı bakıcısına attık , oradan annemle babamı Ankaraya yolculadık . Agorada başbaşa dolaştık , biraz tıkındık . Oradan verelini Kıbrıs Şehitlerine. Geçenlerde Yelizin bahsettiği Kotonun outletine gittik , kocaya uygun fiyata takım elbise , kendime kumaş pantolon ladık , cicilendik . 5-8 arası ise yine aynı çevrede , aktif felsefe derneginin düzenlediği Japon gecesi vardı . İyi niyetlerle hazırlanmış olsada hiç fikri olmayanlar için güze, benim için yetersiz bulduğum bir aktivite oldu . Zira gecede Japon dahi yoktu . Neyse , yinede evden ve bebekten uzak , kendime ait bir gün oldu . Bir nefes aldım , ama nerede cocuk yada puset görsen bebeğimi özlediğimi hissettim sokaklarda gezinirken. Aksam 9 gibi bebemize kavuştuk , oda uyumamış bizi beklemiş :) Sarılıştık , koklaştık , yanaklarını ham ham yedim :))

6 yorum:

Oz dedi ki...

Aklım sendeydi kaç gündür. Eloşun iyi olmasına çok sevindim. Öperiz...

İlknur dedi ki...

canim bir turlu yazip ta gecmis olsun diyemedim. Ayni donemde biz de 6. hastalik geciriyormusuz. sonradan anladik. Basimiza gelmeyen kalmadi. Yazacagim bir ara blogta. Cok sevindim iylesmesine Ela kuzusunun.

Japon gecesi olayina da guldum epey. Bir tane bile japon olmayan yerde neden gecesi duzenlenir ki :P

Unknown dedi ki...

Merhabalar, öncelikle çok geçmiş olsun nasıl başladım hatırlamıyorum ama bir şekilde sizin Bloggunuza ve ela bebeğe takıldım kaldım. Maşallah gerçekten çok çok tatlı bir bebişiniz var yazılarınızı merakla bekler oldum sevgiler :) Önümüzdeki Şubat ayından itibaren inşallah ben de bebek sahibi olmak için çalışmalara başlayacağım yazılarınız sayesinde şimdiden tecrübe edinmeye başladım :) Sevgiler Selda

kuzunun annesi dedi ki...

Özlemcim , İlknurcum , cok sagolun , cok daha iyiyiz , atlattık cok şükür.

Mia hoşgeldin, zaten gelmişsin :)))Umarım faydam oluyordur , zira bende cokca tecrübeli anne bloggerlardan yararlanıyorum .Bebek sahibi olmak çok güzel , hiç bekleme :))

Ozguranne dedi ki...

geçmiş olsunnn çok geçmiş olsun...

kuzunun annesi dedi ki...

Saol Özgürcüm