5.06.2009

MİM - Baby Shopping

***


***
Küçük yavrularımızı cici cici giydirmekten hoşlanmayan yoktur herhalde , eğer anneyseniz hele de benim gibi tazesinden çarşıya çıktığınızda istisnasız bebek giyim mağazalarına veya reyonlara şöyle bir göz atmadan duramazsınız değil mi ? Ki ben bir teraziyim , illa uyumlu olsun kıyafetler , ayakkabısı , önlüğünün rengi bile uygun olsun istiyorum cocugun , tabi mümkün mertebe .

Bugün bebek giyim markalarına şöyle bir gözatalım , fiyat , kullanışlılık, kalite açısından biraz irdeleyelim istedim . Ben zaten kendi fikrimi biliyorum ama hem sizle paylaşmak hemde fikirlerinizi öğrenmek istiyorum . O yüzden bebek kıyafetleri konusunun mim haline getirelim . Özgür , Tuğce , Tunanın Hülyası:) , Özlem ve Yelizden şööle bir başlayalım ( Aslında listemde olan olmayan fikir belirtmek isteyen herkes diyeyim) . En çok hangi marka kullanıyorsunuz , nelere dikkat ediyorsunuz , hangi markalardan memnun kaldınız , kalmadınız ? Öneriler ?

İşte benim kullandıklarım yada kullanmadıklarım :

Next : Çok çeşitli , indirim zamanı değerlendirilebilir , kalitesi makul , kalıp olarak normal . Ben e-baydende bazende alacatı pazarındanda next alıyorum , çok memnunum aldıklarımdan .
Bücürük-Ufaklık : Bodyimsi seyler , corap gibi ufak tefek ihtiyaclarımızı giderdik . Fiyatları makul , kaliteli oldugunu düşünüyorum .

Albimini : Kalitesi güzel , fiyatı uygun . Yine alınabilir .


Mothercare : Aradıgım herseyi bulabildiğim sevdiğim bir marka . Kalıpları normal kalite makul , fiyatlar indirimde uygun , normalde biraz kasabilir . Bazı seyler gereksiz pahalıymış gibi geliyor. Bebek güneş kremini aldım , cok kıvamlı , çocuğumu geyşaya benzetti bembeyaz surat , kenara attım , gidip niveadan bebek için 50 faktör sprey aldım , çok daha kullanışlı oldu . Gözlük mevzuu biliniyor zaten , fiyat ok ama cocugun suratını iz yaptı , onuda geri verip banz almıstım . Yazlık tulum aldım yeni 2 li set , onları severek kullanıyoruz . O yüzden bazı seyleri ok , bazı şeyler değil.

Gerber : E-bayden body ve fermuarlı pijamalaını almıstım . Cok memnun kaldım . Normal kalıp .


Carters :
Yine Amerikan malı . Kalıpları genişçe , Ela için ideal .Kalitesi çok güzel . Favorilerimden . Tr de gg de satanlar var.

Mini damla : Gayet kaliteli , çekme yapmadı .Body- patikli alınabilir .

Kanz : Tek ürün kullandım . Cabuk küçüldü sanki)) İndirimde ok , normalde biraz pahalı .


Andy Wawa :
Ben kaliteyim diye bağıran ürünleri var . Özellikle micro kumas pantolonları çok güzel. Hediye geldi , giymek için büyümeyi bekliyoruz  Ayrıca çok güzel poposu fırfırlı elbiselerini gördüm yazlık. Birara alıcam inşallah . Biraz tuzlu , arada sırada treat yapabiliriz belki :))

Aziz Bebe : Piyasada cok bulunan ve kutusunda gayet sık ve kaliteli görünen bu marka beni hayal kırıklıgına ugrattı . Kalıbı asırı genişti ve yıkanınca hafif tüylenme yapıp yamuldu . Sevmedim , hemde hiç …


Zara Baby :
1-2 parca hediye olarak geldi . Güzeller kaliteliler lakin kalıp olarak darlar . Uzun süre giyebilecegimiz tarz degil . Pahalı oldugunu tahmin ediyorum , sürekli tercihim olmaz sanırım .

Benetton : Kazııkkkkkk . Minnancık bir sortu 45 ytl ye satarak dumura ugratmıstır beni . Hediye gelirse kabulumuz , o kadar . Asla alışveriş yapmam.

M.S : Namı diğer Marks and Spencer, ne yazıkki çookkk kazık . Coklu paket bodyleri 45 ytl idi . Ulen UK de milletin kalitesi eh deyip yüzüne bakmadıgı bir markadır M.S yaaa . Çüş detirtenlerden …

Baby Gap :
Bir çüşte GAP’a gelsin anacım.
Bir yazlık bebe elbisesisin 75 , minnacık bir kot etegin 55 ytl ye satıldıgı bu küsel tükan , uzaktan bakılır , alışveriş edersen kazma kürek yaktırır kategorisinde . Yalnız giyisiler ultra-cute olup , ağzımın suyunuda akıtmıştır hani . E-bayden düşürürsem alıyorum yinede . Hehehhe….


Tesco :
Kipa ortaklığıyla pek cok oyuncak ve temel bebek giyim mazlzemelerini yurdumuza kazandırmış bu markanın 5 li kısa kollu body setini 19 ytl ye aldım , desenleride cok güzel üstelik . kaliteside fena degil , Gerberlerim kadar olmasada M.S şokundan sonra iyi geldi.

Bipi Stuff : Bandana Önlük . Yine e-bay keşiflerimden . Yavastan diş çıkarma dönemine girildiği için çok salyalıyız . Bu önlükler çok çeşitli ve renkli , hemde klasik önlük havası vermediğinden kullanışlı. Üst kısmı penye alt kısmı polarımsı bir kumas oldugundan sızdırma yapmıyor . Bundan önce kıyafetlerimizin yakaları ıslak dolaşıyorduk , şimdilerde daha hoşuz.

(Alt- Bücürük , üst- tesco-kipa, bandana bib- bipistuff , Eloş- oda benim product canım :))) )

Bu arada piyasada adı sanı bilinmedik cok marka var . Bana gelen markasızların , yada görünümüne kanıp aldıklarımın tamamı cekerek beni hayal kırıklıgına ugrattı . 0-3 yazanların cogunun miyadı 1. ayda doldu falan . Waste of money . Markasız almıyorum artık .

Buna göre Top 3
Next – Bücürük – buluncada Carters diyelim. Pratikte Gerberi Tr den edinmek mümkün görünmüyor.
Hadi bakalım , benden bu kadar , sizin alışveriş sepetinizde neler var ?

3 yorum:

ilknur malcı dedi ki...

bende kesinlikle markasız ürün almamaya karar verenlerdenim.dokusu cok kaliteli olsa bile dikişdi kalıptı sorun çıkarıyorlar ve çok kolay yıpranıyorlar.

Ozgur dedi ki...

Yazacağım, yazamadım bir türlü kuzucum... Tez zamanda ödev olsun bana. Popomu koltuğa koyamadım genişçe. (Orçun Kunek şarkısı gibi oldu!)

kuzunun annesi dedi ki...

Hosgeldin İlknur
Özgürüm beklerim bi yazıcık