29.06.2009

Kabus

Elanın doğduğundan beri sol gözünde akıntısı var . İlk önce tobrex verildi , gecirmedi , sonra cesit cesit testler sonucu dogumda mikrop bulastıgı söylendi . Cipro damla ile o kötü irinli , sarı capaklı akıntılardan kurtulduk lakin zaman zaman seffaf , göz yası gibi akıntısı olur oldu . Masaj yap dediler , anne sütü damlat dediler . Vs vs ... Akıntı halen devam , en sonunda göz dr.unada götürdük . Masaja devam , kanal tıkanıklığı var ve 1 yaşa kadar masajla açamazsak ameliyatla açılması gerekecek .5 . ayını gectiği şu günlerde gözyaşı kanallarını açamamış olmak beni hayli üzüyor . Birde buna eklenen gözyaşı mafyası var bide :))))

Tanıdık biri: Aaa Hayat bu kızın gözüne noldu ? Güneştendir heralde ...Dr.a götürsenize.
ben : Hmmm sanırım ( iç ses - uff kim anlatacak şimdi - sanki biz dr.u akıl edemiyoruz, iyiki söyledin mate )

Yolda biri. Ay ne tatlı allah bağışlasın , gözünde birşey var sanırım
ben : Aa evet gözü akmış ( iç ses - ay allahım evde akıt sunları cocugum )

Yine biri : Kızınızın gözü akıyor , kenarıda kurumuş vah vah
ben : Görüyorum ( İç ses . hadi ya bravo tespite :))
Yine biri : Benim bilmemkimindede olmustu , açılmamıştı , ameliyat ettiler anca açıldı , sizinkide ameliyat olur artık .bıdı bıdı çan çan ...
Ben : Hmmm

Ya işte gibi gibi vesair , tanıdık tanımadık illa bir göz muhabbetidir gidiyor , banada anlatmaktan gına geldiğinden artık geçiştiriyorum . Ha bide herşeyi onlar biliyor , biz cocugumuzla hiç ilgilenmiyoruz , dr.a götürmüyoruz gibi davranıyorlar , hasta ediyor bu tipler beni . Bide bunların kalın giyidrmişsin terler , ince giydirmişsin üşür tipleri var . Elayla ne zaman dısarda olsak bu tiplerden biri mutlak laf atar - dadanır . Artık agzımı bile acmıyorum valla .Laflarda bogazda tıkanık.

Neyse bu tıkanık durumlar ( gögüste tıkanık ya ) öyle işlemişki içime dün gece rüyamda Elayla kendimi görüyorum , dışardayız arabanın arka koltugunun kapısını açmışız ayaklarım dısarda oturuyoruz, biri geliyor tanımadığım bir kadın . Elaya ne tatlı , cici bici yaptıktan sonra beni veya anneliğimi aşağılar vaziyette sözü Elanın tıkanık gözüne getiriyor . Öyle bir bağırıyorumki kadına ben bile kendime şaşırıyorum "Bir tek siz mi bilirsiniz anneliği , biz dr.a götürmeyi akıl edemiyormuyuz , nerden biliyorsunuz nesi olduğunu , kendi fikirlerinizi kendinize saklayın , gidin kendi çocuğunuzla torununuzla uğraşın , vıdı vıdı çan çan " bağırıyorda bağırıyorum .

Bana bulaşmasınlar yaaa , çok sinir oluyorum.


Buda bizim ÇİKO'dan bir kare(tam da konuyla ilgili:) )diyor ve huzurlarınızdan ayrılıyorum bugünlük.

...

6 yorum:

yeliz dedi ki...

çok çok geçmiş olsun, arcada da olmuştu masajla geçmişti ama o zaman o daha 2 aylıktı galiba belki zaman geçtikçe artıyordur. Ama herşeyin bir çaresi var, allah beterinden saklasın boşver... o aman üşür mafytası bizde de var!! annem... 35 derece havuz suyuna bile üşür dedi ya:) en iyi takmamayı becerebilmek ama zor biliyorum

Ozgur dedi ki...

Rüyada bağırıp çağırıp rahatlaman iyi olmuş. İnsanın üzerinden yük kalkıyor.

Bence Eloşumun(seninkinin) göz tıkanıklığı kısa bir süre sonra açılacak. Çekim yasası da yapıyorum. Ohh açılmış bile. Evet, evet. Geçmiş olsun. Geçer zaten.

Millete gelince. Derinden bir of. Bir arkadaşım söylemişti. "Mutlu anne olamaz" gibi bir felsefesi varmış bizim milletin. Ne zaman rahat, huzurlu bir anne gördü mü, neden vesvese yapmıyor nedeeen diye hemen huzursuz etmek isterlermiş. Klasik saçı süpürge etme sorunsalı. İsteniyor ki cicim sen, ayy üşür müü, terler miii, sıcak mı, ay gözüü, diye vesvese yap. Onlar da sana karışma ve yorumlarını aktarma özgürlüğünde bulunsunlar. Başkalarına anlatsınlar filan. Anne dediğin koşuşturur, endişelenir, kendini haraaab eder. Endişelenmiyo musun, giydir miyo musun. Çok ayıpladım Hayatcım. Vallahi cık cık. İzmirin çöl ortamında üşüteceksin yavruyu. Aaa bak bak bak:)
Atkıyı sar, eldivenleri tak.

* YeLiZ * dedi ki...

Cok gecmis olsun .Uamrim en kisa zamanda halledersiniz.
O aaa usur bu , ciplak bu diyen tipler beni hasta etmisti Turkiye'de.Ustalik sadece 4 hafta kalmama ragmen.Dogdugunun ilk haftasi sokakta , parkyatdi..Karlara yatti , gece ustu acik yatti , klimamiz yazin hep acikti ..ohhhhhh !virvirvir beynimi yedilerr .Simdi 1 ay sonra gidiyorum ve diyecegim ki ; evet ciplak gezdi ama bir kere bile hasta olmadi !! Bu da size kapak olsun , demek ki siz cok giydiriyorsunuz !!??**

Bak nasil hirs yapmisim , suracikta icimi dokesim geldi :))))

Kolay gelsin arkadasim ....Duymazdan gelebildigin gun , zafer gunudur :)

kirazsevdasi dedi ki...

cok gecmis olsun Hayatcim, goguslerde mi acilmadi daha :( offf neyse gecer gecer allah beterinden korusun.
ameliyata filan gerek kalmaz insallah.

kuzunun annesi dedi ki...

Yelizcim annelere bişey demiyoruz , onlar en en evhamlıları zaten , anane olmak gibide bir excuseları var:)

Özgürüm güldürdün beni , sen çok yaşa emi ::)

Yeliz _USA , sagol canım . Valla Uk dede öyle cocukları gayette ince salıveriyolardı sokaklara , sasırıyodum valla . Nasıl alıştırırsan öyle gidiyo galiba . Laf güzel lafmış .

Kirazcım yok canım hala - tıhandım haaa- vaziyetlerindeyiz , bekliyoruz artık

anne yazar dedi ki...

Bebeklerde göz tıkanıklığı ile ilgili bir proğram izlemiştim yılmadan yaptığınız masaj ve ılık su ile ıslatılmış pamukla yapacağınız tamponla Ela bebeğin bu tıkanıklıktan kurtulacağına ben de eminim:)Hatta özgür hanımın çekim yasası olayına ben de destek veriyorum ""aa ne kadar da güzel açılıvermiş kuzunun gözü aman da aman ne güzel gözler"
Yalnız eklemek isterim Ela bebek bu fotoğrafıyla şu ünlü ağlayan bebek ( hani Burhan'ın yanından ayırmadığı) fotosuna taş çıkartır:)) Ama neyse ki Ela bebek hiç ağlamayıp hep gülecek bu hayatta ara sıra bahardan yaza geçerken hassas göz pınarları bahar alerjisiyle yaşaracak onun dışında hiç ağlamayacak kimse onu ağlatamayacak amin:))(sonuna kadar quantum:))
Şu vıdı vıdı bilmiş insan yumağındansa hepimiz bıktık çare var mı bilen varsa bana da yazsın:(