21.06.2009

Eladan babasına break break

...



Babacım , babalar gününü kutluyor , en tatlı gülücüklerimi yolluyorum . Seni özledik , keşke babalar gününde yanımızda olsaydın .

Biz bugün annem ve dayımla denize gittik ,denizde yüzmeyide öğrendim, hiç ağlamadım. Tuzlu suları yalanıp durdum , annemle dayım bana çok güldüler . Bu resim plajdan . Söz sana büyüyünce üstsüz dolaşmayacağım …

Aaa bu arada ben bugün 5 aylıkta oldum , hatırlatayım .

Seni çoookkk seviyorum , annemde öyleymiş öyle söylüyor , çabuk geelll...

Muck muck xxx

Your Elosh

6 yorum:

Unknown dedi ki...

maşallah yavruş çok tatlı...

yeliz dedi ki...

allahım eloş çok şekersin, ısırmak istiyorum o göbüşten:)

Ozguranne dedi ki...

Maşallah sana kızımın arkadaşı, adaşı. Siz daha doğmadan arkadaş oldunuz biliyo musun? Sen büyüdün de 5 aylık mı oldun bıcırık? Senin daha ana karnındaki hallerini biliris biz:) Senin o güzel gülüşünü severim ben...

Tuğçe dedi ki...

Daddy the Evliya Çelebi... :)
Mommy the queen of the E-bay :)
Elosh : She's the cutest of all :)
And....I love you all...

Yelish dedi ki...

tombis memislerini sevsinler senin.Eger baban bilgisayar ekranini opmediyse noliiim :)

kuzunun annesi dedi ki...

Kızlar çok sagolun.
Umarım bu arakadaslıkları ilerde face to face buluşmalara taşıyabiliriz .
Bu arada baba Fillandiyada , herkese Eloşun resmini gösterip duruyormuş , mesajımıza çokta duygulanmış :)))
Öpüyoruz hepinizi...