17.06.2009

Didimden II

Didim desekte kaldıgımız otel Akbük mevkiinde imiş . Adnan Menderes Ün. nin bir tesisi olup sezon henüz yeni acılmıs olup h.sonuda hem sbs hemde öss nin denk gelmiş olması ile çookkk sakin çookkk huzurlu bir iki gün geçirmiş olduk .



Ben havuzcu degil denizciyimdir aslında . Deniz suyu sıcaklıgı beklediğimin aksine biraz soguk olunca havuzda takılmayı tercih ettik . Dedim ya , birde kimse olmayınca sanki tesisi kendimize kapatmış gibiyidik . O yüzden zırt pırt odaya gitme zorunlulugu kalmadı , istediği zaman önlük gibi peştemalımı boynuma baglayıp emzirebildim yavrukuşu . Aslında bebişimiz uyumlu ,yeniliklere acık oldugunu az-cok göstermiş oldu bu 2 günde . Suya girerken ürkmemesi , hemen bizimle oynamaya başlaması güzeldi . Bebek havuzunda yüzdürdük onu . Little swimmers almıstım , onu kullandım . İlk gün vücuduna krem sürdüm 50 faktör, ama simidin üzerindeki güneslik rüzgarla egildiğinden pek anlamlı olmadı , o yüzden 2. gün üzerine bir body giydirdim . Cok beyaz , yakarım diye korkuyordum . Zaten simidin deliklerinden sadece ayaklar sarktıgından gövdenin üstü pek ıslanmıyor. E haliyle bebekte klorlu suyla fazla temas etmiyor ,sanırım seneye UV protection swim suitlerden alacagım . Nextte gördüm lakin 1.5 -2 yas içindi . Neyse .Beraber havuz sefamız süperdi . Video ilede ölümsüzleştirdik .

Bu arada kuzunun uyku düzeni şaştı , birazda yerini yadırgadı sanırım , akşamları uyutmakta zorlandım . Gündüzse pek uyumadı ama bir ara resimdende anlaşılacagı üzere yorgunluktan sızdı artık . Birara animatör bir kız bebişi alıp ilgilendi bile . Bizde o ara 15-20 dakika masa tenisi oynadık . Nasıl bir degişiklik anlatamam size , hani o uzunnnn zaman sonra Elişkodan bagımsız birşeyler yapabilme hissi . hani aklım biraz kalsada yinede biraz oynayabildik , birarada bilardo oynadık hatta , o sıra Elişko bizi segretti falan .Güzeldi yani uzun zaman sonra degişik birseyler yapmak .

Ama odaya dönüşlerde baba yorgun ben yorgun , kız uyumak bilmez . İşte o anlar baya bir zor geldi . Babamız kıvrılıp uyuyor pek tabi , ben uyutacagım diye ugras dur . Birara babaya attım kızı , yan odaya gectim biraz kestireyim diye ama ne mümkün , içerden sesi gelir , mızırtısı gelir . E hal böyleyken uyunmuyor anacıklar :))) Neyse kalktım tabi devir teslim . İşte böyle.. Demekki neymiş , artık küçük hatundan bagımsız birseyler yapabilmek biraz zormuş , eski günleri özlemeyip fırsat bulundugu an o anın tadını cıkarmak gerekiyormuş. Eski rahat tatilleri düşünüp kuruntu etmek boş , bebek insan hayatında bir milad gerçekten . Şunu kabul etmek gerekiyor " Bir daha hiçbirşey eskisi gibi olamayacak " Ben bunu kabul etmiş gibiyim artık , ama sanki bu olay tatilde bir kez daha yüzüme çarptı - Şırraaaakkk - diye :)))Bebek dısardayken haliyle ya ben( çokça ben ) ya Gültek dışarda nöbet beklemek durumunda havuza birimizin girebilmesi için . Ama mızmızlıgı genelde dindiren ben oldugum için babamız el bebek- gül bebek sevmeyi biliyor , mızırdadımı hemen bana postalıyor bebegi :))

Didim merkezede söyle bir ugradık , Didyma tekrar görüldü , Elişkonun ilk arkeolojik visiti oldu bu :) Mavişehire dogru uzadık , mini bir tur atıp otelimize döndük . Çokça oteldeydik zaten . Sabah 11 den sonra ve aksam 17.30 dan önce pek güneşe çıkmadık . Ailecek korunduk :)))

İşte böyle geçti bizim ilk bebekli tatil deneyimimiz

4 yorum:

Tuğçe dedi ki...

Çok güzelmiş bu tatil...Zamanlaması da harika! Yer seçimi de...Sevindim çok sizin adınıza...
Foto lar süper :)

senem dedi ki...

Aaaa hemen hemen aynı yerlerdeymişiz. Biz de Akbük koyu civarındaydık geçen hafta. Nerdeyse karşılaşacakmışız!! :))

Eloş pek sevmiş havuzu belli. Şimdiden alışmaları ne güzel, di mi?

Bu arada bebekli tatil olayını çok güzel anlatmışsın gerçekten. Yorgun argın odaya dönünce ilgi bekleyen bir bebek ne zor iş! Oysa tatil dediğin denizden/havuzdan dönüp mis gibi bir öğlen uykusu çekmek demek... ama bizim için artık ancak kuzularımız izin verirse.. :))

kuzunun annesi dedi ki...

Saol Tugcem , Sizin sapancada güselmiş amaaa...

Öyle olmuş Senemcim , yazlık var galiba sizin oralarda ama Akbüke yakın oldugunu bilmiyordum . Keske karsılassaymısız:))
Suya alışması benide cookk sevindiriyor . Temmuzda uzun tatilimiz var , ona ön hazırlık gibi oldu bu, cesaretim arttı . Öperiz Nevayı , yeni resimleri bekliyoruz :)

yeliz dedi ki...

çok güzel bir tatil olmuş,eloş harika fotolar müthiş...