3.06.2009

Domestik haaanımmm isyanda

***
Bebek dolayısıyla domestik olmanın benim kociş için iyi ( pek titizdir kendüleri)benim için kötü yanı bol bol ev işiyle haşır neşir olmam . Hani gecen gün Özgür anneninde benzer bir yazısı vardı isyan halinde . Hah işte , bugün aynen bende öyle isyanlarda hissediyorum kendimi , az önce evi komple süpürdüm , bu bile bu sıcakta kanter içinde kalmama yetti , allahtan Eloşcuk o sırada uslu durduda tek seferde süpürebildim . Bazende öyle huysuz oluyorki 3-4 postada bitiriyorsun ne yapacaksan . mesela ütü işi oldugunda defalarca acılıp kapatılıyor ütü . E hatun ilgi ister , öncelik tabiki onda her zaman . Ev işinden nefret ettiğimden herseyide aynı anda yapmak istemiyorum . Mesela dün ütülere giriştim , bugün süpürme gibi . E yarın banyo wc ( 2 adet ) temizliği gibi . Yemek ise hergünkü rutin . Yemek yapmayla genelde problemim olmasada bazen ondan bile sıkılıyorum . Lakin her iş aynı anda yapılmadıgı için ev asla yeterince düzenli görünmüyor . Ayrıca günbegün Elanın eşyalarıda artıp evi işgal ediyor . Bemim çekik kardeşlerim japonlarım nasıl cocuk büyütüyorlar küçücük evlerinde acep ? Biz onlara nazaran kocaman evlerimize sığamadık gitti .

Neyse , bahsi bile sıkıcı bu işlerin . Havalar ısındıkca evde gecirdiğimiz zamanlar coğaldı. Artık pusetle cıkamaz olduk hemen hemen . Aksam yürüyüş yapalım diyorum kocişe ama oda yorgun oluyor . Deniz sezonu acıldı buralarda yavastan ama henüz biz acılıs yapamadık. Aslında köyden girilebiliyormus ama öyle güzel bir plajı yok , birazda yosunluymuş söylenen göre . Yinede denemeli bir ara . Henüz soguk oldugunu tahmin ediyorum . Emziren annelerin soguk sularda uzun uzun yüzmeside süt verimi acısından zararlıymış diye fi tarihinde buralarda biyerde okumustum . Öyle midir acaba ?

Bu arada h.sonu ctesi günü sonunda bahcemize birseyler ekilebildi . Köyden gelen bir cocuk var zaman zaman capalıyor topragı . Belki son 2 ayda 5-6 kez gidip gelmiştir cocuk . Topragı delip deşip gidiyor :)) Hahahaha.. Gülteke diyorum , yaaa bu cocuk gelip gidip birsey ekmeden gidiyor , sonrada ortadan kayboluyor bir süre .Ha bide Gültekten parada alıyor , ortada birsey yok , bahar geldi gecti resmen. Neyse anlayacagınız bu cocuk aramızda espri konusu oldu . Bu hafta artık eksin bişiler yoksa çıldırıciim dedim ctesi sabahı , cocukta sesimi duydu sanki . Bir saat sonra çocuk bahceye ışınlanmıştı . Neyse para verdik yine fide alsın domates , biber eksin diye . Akşama dogru geldi , domates fidesi bulamamış . Biber- kabak ekti gitti . Çilek istemiştim , ekim zamanı geçmiş . Haftayada domates bulup ekecekmiş . Anlayacagınız bizim organik domatlar epey bize bir pahalıya patlamakla beraber pek cogunuzun fantağzisii bağ-bahce olayına gecen hafta itibarı ile girmiş durumdayız . Pazar günüde Urkaç familyası ile bu olayı kutlamak için züpper-düpper bir BBQ yaptık üzerinize afiyet , fonda yunan ezgileri ile . Balkonumsu -terasımsı yerimizde yazlık havası estirdik yani .Ama h. içleri sıkıcı oluyor , baba olmayınca atraksiyon yok , varsa yoksa ev işleri ve pek tabiki caniko kızım , günler böyle geciyor işte .



Kapıları bacaları acıp hafif esinti yaratarak küçük hatunumu böyle uyutuyorum sıcak yaz günlerinde :) Klima acmayayım diye diretiyorum ama fazla uzun sürmez sanırım .

***

NOT: Gökseli dinliyorum bu aralar . Hatun yine yapmış yapacağını , harika bir albüm , edinin bence :)

4 yorum:

Tekir dedi ki...

Az evvel kocayla birlikte evi temizledik hem de göksel'i dinleye dinleye :) Bağ bahçe olayları, serin balkonlar, sıcak iklimler, çocuklarla yatıp yuvarlanmaca... Oh ne güzel... :)

kuzunun annesi dedi ki...

Ah ah bir zamanlar benimkide yardım ederdi, Eloş toparlanınca cekti eli etegi valla.
-Mektubumu buldun mu? -yu Eloş bile kulak kabartarak dinliyor :)

kirazsevdasi dedi ki...

ne guzel anlatmişsin barbeku teras filan.
oh ne olacak bu evisleri evet. annem var simdi, sonra esekten dusmus karpuzum ben.

Yeliz dedi ki...

bize daha yaz gelmedi ama klima Ilyas eve ilk geldiginde yani 3gunlukken acikti ve kis gelene kadar hic kapanmadi :) Zzaten nereye gitsek klimA Amerikalilarin terlemeye tahammulu yok cunku.
Evimiz 24saat derli ve toplu olabilcek mi acaba ? belki bebisler buyuyup evlendiginde ! :))