11.06.2009

mama sandalyesi



Özgürün Eloşla bizimki arasında kozmik bagmı vardır nedir bilmem ama az önce Özgürün yazısını okurken bi baktım aynı mama sandalyesinden almışız :)Rengi bile aynı :)))

Bizimkine henüz mama yasak oldugundan biraz erken alınmış bir gerec oldu ama , tablasını cıkartıp boyunuda indirip salonda hanfendinin özel tahtı olarak kullanmaya başladık . Boyu 5 kademe olarak asagı yukarı ayarlanıyor , oturma koltugu 3 kademe geriye öne ayarlanıyor , çift tepsisi var . Katlanabiliyor , gerci katlanmıs halide yer kaplıyor bence ama . Kampanya vardı onu degerlendirdik , pişmanda olmadık allahtan.

Bu arada mama yasak dediysem de ben yavaş yavaş kavundu,karpuzdu,yogurttu ucundan ucundan tattırıyorum , şapada şupada yalanıyor valla .Geçiş dönemi zorlanmayacağımızı umuyorum .

C.tesi Didime gidiyorusssss . Ben hiç görmedim Didimi , hem merak hem h.sonu degişikliği , şöyle bir açılalım keyif yapalım dedik . Eloşada Huggies little swimmers aldım . Bakalım , sokmaya cesaret edebilecek miyiz balığı denize? Evde suyla aramız iyi ama deniz farklı olur , aslında cokta küçük ama :)

Huggies demişken , hani birara sızdırma problemimiz vardıya , biz huggiese gectik arkadaslar , bel bölümü lastikli oldugundan , belden sızdırmalara son . Çok memnunum , almıyorum artık diğerlerini . Özlemede tavsiyesinden dolayı tesekkür edelim buradan. Aslında uzun süre önce önermişti Özlem bu markayı .

Onun dısında evdeyiz , dısarısı hamam bugün 37 dereceye görecekmişiz , vantilatörler , klimalar evde tam gaz calısıyor , aksam 7 den önce çıkmıyoruz Eloşumla tabi . Bol bol blog okuyup , arada yemek falan yapıp geciriyorum günleri. Birde tatil planları haboyna degişiyor . Temmuz İstanbul planını iptal edip istikameti Akyaka ve Fethiye tarafına cevirmeye karar verdik . Gerci daha zaman var , belli olmaz sagımız solumuz ama muhtemelen o coğrafyada olacağız . zaten favori yerlerim benim oralar . Var mı şöyle bebekle rahat edebileceğimiz, az sinekli- mütevazi yer önerileriniz ? Apart tarzıda olabilir .

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Didim miiii
allahım bugun bu ikinci didim yolcusu haberi.
ne bekledigine bagli cok da sevebilirsin, daha cok anne baba yazligi tarzı bi yer. ama denizi muhtesemdir. kadife gibi tertemiz ayrıca. (en azından benim bildiklerim)
iyi tatiller.
mama sandalyeniz de hayırlı olsun :)

Ozguranne dedi ki...

Hahahah yok artııkkk:==))) Birebir aynısı. Var bizim kızlarda mı var bağlantı mı, bizde mi, nedir:))))
Çok yakışmış yalnız Eloşum masasına. Ohhh afiyetler olsun şimdiden:)

Tuğçe dedi ki...

Hayat,
Ne marka canım bu mama sandalyası? :) Sen çok araştırmışsındır eminim, belki hazıra konarız :P
Eloş sevdi mi?
Hemen oturdu, benimsedi mi?
Onun dışındaaa şimdideeen İYİİİ TATİLLEEEEER!
Süper bir yaz olsun herkeseee :)

kuzunun annesi dedi ki...

Yok be Tugce bu kez fiyat agır bastı :) Amannn hepsi aynı sonucta ben begendim bunu 1oo ytl idi ,baby crespo marka.E-bebekten aldık
Birde dısarda gracoda oturmustu bir kez .Oda güzeldi , belki materyali biraz daha iyiydi.Mothercarede de indirimdeydi gecen hafta maam sandalyeleri , aldıktan sonra gördüm . 99 ytl ye vardı sandalyeler .

kuzunun annesi dedi ki...

Ve evet sorun cıkarmadı , oturuyor sagolsun , sevdi galiba :)Ama şimdilik tepsinin altında kayboluyor gibi :) hahahaha...

Tekir dedi ki...

Çok tatlı olmuş sandalyesinde Ela :)
Akyaka harika bir yerdir, çok uzun yıllar önce gidip aşık olmuştum, bir daha da gidemedim. Sahili temiz, azmak suyu buzzzzz, restaurantları sevimli diye hatırlıyorum. Çok cici bir aile pansiyonunda kalmıştık ama adını hiç hatırlamıyorum. Gerçi çok değişmiş de olabilir Akyaka... Şimdiden iyi tatiller :)

yeliz dedi ki...

kuzucum, fethiye kayaköyde kaldık biz geçen yıl, kayaköy misafirhanesi çok iyiydi, hem çok serin hem de sineksizdi... tavsiye ederim