20.08.2011

Eloşun Hayvan Sevgisi

 

 

 

 


Yok , ben hiç öyle sıkı bir hayvansever olmadım. Çocuklugumda evimizde 3 akvaryum balığımız vardı , onlarla da ben degil babam ve abim ilgilenirdi. Ayrıca itiraf ediyorum köpeklerden hala tırsıyorum. Yani çocuğuma hayvan sevgisi aşılayacak kişi benim olmam imkansız . Bu işlevi doga kendi kendine üstlenmiş oldu sanırsam.

Yasadıgımız yer üniversitenin kampüsü oldugundan lojmanlarda oldukca geniş bir araziye yayılmış durumda , kalabalık yaşamdan oldukca izole.Dolayısıyla kapıyı her actıgımızda içeri koca koca cekirgeler , böcüklerin girebilme ihtimali oldugu kadar bazende bir köpek yada balkonda gezinen bir kediyle de karsılasabilitemiz yüksek. Ela sagolsun misafirlerin hepsine kucak acıyor , karnı acsa besliyor , oynamak istiyor. Bakalım ilerde de bu sevgi ve ilgisi devam edecek mi ?



Posted by Picasa

5 yorum:

içimizdeki karnaval dedi ki...

Ela çok şanslıymış sevdiği hayvanalrı her an sevebiliyormuş...
Merhametli olması çok güzel..
Eşim de senin gibi , birazcık tırsıyor ve abartıp masanın üstüne çıkıyor...

yeliz dedi ki...

yavrusun sen yavru yirim

Sevgi dedi ki...

bende çok severim hayvanları.. ama minicik köpek yavrularına bile 2 metreden fazla yaklaşmışlığım olmamıştır.. ona bu sevgi ve cesareti vermiş olmanız çok güzel..

_şela_ dedi ki...

bayılıyorum ben böylr hayvan dostu çocuklara!!zaten hayvan sevenin, insanlarla olan ilişkilerinin de çok iyi olduğunu düşünüyorum..süpersin Elacığım..

Deniz dedi ki...

kuzu büyümüş:))