25.08.2011

San'at çalışmalarımız vol.1



Kres yası geliyor ya en cok bana yarayacak biliyorum . 1 yasından beri envayi cesit kırtasiye malzemesi ve degişik boyalar alıp duruyorum , ama her paketi cıkarısımda ya boyaların ucunu yemece , ya vıcık vıcık etmece , buluyor hevesimi kacıracak birseyler .Hatta halıları mahvettiği gerekcesiyle bakıcısı bir süredir oyun hamurlarınıda ortadan kaldırmıstı lakin ben yine sahalara geri döndüm gözleme masamla , hahhaa:))

Bu masa sayesinde o küçük ikea masasına sıgamayan biz ana-kız cesitli kreatif calısmalarımıza devam edebilecektik . ( Yani amaç aslında benim Elanın işlerine maydonoz olabilitem )

Bu anlamda ilk calısmamız tas boyama oldu . Gecen hafta denizatının sahilinden özenle topladıgım , sırasını bekleyen taslar , 2 gün önce kırtasiyeden aldıgım akrilik boyalar fırcalar ve sprey vernik ile seker görünümüne büründü . Geniş fırcalarla rahat boyanabildiğiden Ela tek renk olarak tasları boyadı. Üstlerine de 23 nisanda Egenin yolladıgı baskı setindeki stamplarle yuvarlaklar bastık , parmak uclarıylada yapılabilir tabi. Ela desen konusunda cozutunca onlarıda ben tamamladım artık . Üstünün verniğinide sprey vernikle hallettim . Baya güzel oldular be blog. Parmak boyaları saymazsak bu bizim ilk göze hitap eden sanat eserlerimiz oldu beraber yaptığımız . Mutluyum , gururluyum :)))

2 yorum:

Deli Anne dedi ki...

Haha! gözleme masasıyla ha:) Taşlar çok güzel görünüyor ama Eloş beziyle daha hoş duruyor.. hele bakışşlar:)

kuzunun annesi dedi ki...

Boya söz konusu olunca hemen "sadece bez" moduna geciyorum cünkü elini üstüne sıvıyor ve önlük için henüz havalar cok sıcak Deli annem .
Bezle son tangolarımız oldugunu ümid etmek istemekteyim ayrıca..