25.02.2009

pişik sorunsalı 2

Ne cok cevap geldi sorumuza ..Fikirlerinizi bizle paylastıgınız için tesekkür ederiz . Pişigin kaynagı konusunda cok emin olamadım henüz . Bez kaynaklı olacagını sanmam cünkü bende prima kullanıyorum ve hiç degiştirmedim . Muhtemelen benim beslenmemle alakalı birseyden kaynaklanmıs olabilir . Birde cildimiz hassas,bu ara cok sık suluya yakın kaka yapıyoruz , günde 4-5 kez . Sık degiştirsemde belkide bazen fazla temas ediyor bilemiyorum .Neyse, sonucta aldık bebegi gittik saglık ocagına . Dr.da bez kaynaklı olabilecegini söyledi . Mantar ilacı ile beraber hametanı karıstırıp kullanmamı söyledi .Sabah altını actıgımda fosurdayan yerler nispeten inmişti . İyi geliyor gibi , cok sükür . Bugün daha az mızırdanıyor .

Dün gitmişken hepatitimizide olduk . Kilomuz 5.100 gr , boyumuz 54 cm . olmuş . Kilolar üst sınırda alınmış , ama hala normal kriterlerde . E bu koca yanaklardan belliydi zaten . Hemşire bıngıldakta erken kapanma gibi bir durumdan süphelendi . Takip edilecek .Erken kapanması iyi degil dedi . İnternette ise cesitli bilgiler var . Kimi dr. lar bıngıldaktan öte bas cevresi ölcümünün daha önemli oldugunu söylüyor . Ufff bilemiyorum. O ölcüm normal sonucta . Haftaya hastaneye büyük kontrole gittiğimizde soracagız . Kalca ultrasonu olayında da böyle korkmustuk , bu kez panik yapmıyorum , sakinim . Geregini yapacagız sadece . Umarım hersey yolundadır .Bu yasananlardan anladıgım gercekten de bebegin kontrollerini aksatmamak gerektiği. Aksilik olabilir , erken müdahale gerekebilir . Anne- baba olarak gözü acık olmalı . Basit bir pişik olayında bile cocuga bosuna acı cektirmeye gerek yok . Sonucta cözümü var sükür .

Bugün evdeyiz , sakin ve huzurlu sayılırız . Birazdan misafirlerim gelecek bebek için . Herkese selam ve sevgiler .

1 yorum:

havvanur dedi ki...

slm 2.aydan sonra pişik falan kalmıyor bezden degill çok tuvalet yapmasında kilosuda çok normall zamanla kilo alımı azalıyor 4 aysonrası yani anne sütü alan bebek ne kadar emiyorsa emsin dio doktorlar hemşirelrde bıngılkdan pek anlamıo aşıları saglık ocagında rutin kontrroleride özelde yapmak lazım aile hekimi saglık bakanlıgının hikaye bnc eloşa sevgilerr sizede tabiki:))