4.03.2009

Son günler


ANNEM BENİ SÜSLEDİ ( Sacıma dikkat lütfen)

40 GÜNLÜĞÜZ YA

Birkacgündür sehir dısında olmamız dolayısıyla blogumu ihmal ettim . Bu süre içinde eşimin memleketine gittik . Bebegimin 40 mevlüdünü yaptık . Yakın bir dostun düğünü vardı , mevlid ertesi birde ölüm , cok degerli hocam , nikah sahidim Deniz hocayı kaybettik , dün topraga verildi . Hem bizim için hem okul için büyük kayıp. Tabi ne düğün ne de ölüm törenlerine katılamadım ben bizim cadı yüzünden . Ela da cok keyifsiz günlerdir . Az uyumasının yanısıra ( bu zaten vardı ) cok fazla cıglık atmaya basladı , huzursuz biraz . Sıkılıyorum , cünkü nedensiz , canımı sıkıyor , ancak meme ile susturuyorum , zırt pırt sütü dayamakta iyi degil . Umarım cabuk gecer bu durum .
Dün itibarı ile 40 ı cıkarmakla beraber , bugün ilk kez ve sadece ikimiz pusetle dolasmaya cıktık . Malum İzmirdeyiz , mart ayıyla bahar geldi buralara . Yarım saat kadar evin yakınlarında dolastık . Kızıma kuş cıvıltıları dinlettim , cayırda otlayan ineklerle , karakaçanla tanıştı bugün . İçimiz açıldı biraz . Dönüşte cevredeki bakıcılara yakalandık , bebege baktılar , hemen " ama bu cok küçükkk erken degilmi dısarı cıkarmak için " yorumlarına maruz kaldık . Her zamanki gibi kulak asmamaca tabi . Mevlidde de böyle oldu . Kız o gün o kadar az uyuyup , agladı ki herkes hasta olmasından gazlı olmasına binbir tane yorumda bulunup gün boyunca beni gerdi . O kadar kalabalıga elden ele gezmeye cocugun elbet huzuruda kacar , yorulurda . keyifiszliği normal diyen olmadı :))) Aksam herkes gidince omzumda uyutuverdim . Bütün gece , emzirme dısında hiç uyanmadan uyudu yavrucagım. Bu arada bende biraz izole bir yerde yasadıgıma sükrettim birkez daha . İnsanlara , daha dogrusu gereksiz yorumlara tahammülüm kalmamıs hiç . Cok geriliyorum . Cocugum biraz ele gelene kadar böyle iyi olacagız sanırım .

Bu arada emzirme yastıgımı Ispartaya götürmemekle büyük hata etmişim , ne kadarda hayatımı kolaylaştıran bir aletmiş . Yoklugunu aradık resemen. Bizimkisi piyasadaki benzerlerine göre biraz büyükcene oldugundan hamilelikte benim sırt minderim olmustu, son zaman agrılarıma iyi gelmişti . Şimdi ise hem emzirme , hem bebegi karın üstü yerleştirip gaz cıkarma , bazende kucagımdayken üzerinde uyutmak için kullanıyorum . Ayrıca bebegi oturtup yanlarına minder koyma devride bu yastıkla kapandı . Bebek içinde mükemmel bir destek yastık . Kocaman beyaz bir ay cöregi. Henüz emzirme minderi almayan ama almayı düşünen arkadaşlara şiddetle öneririm . Ben hastaneye bile götürmüştüm :)))( İşbir-viscomed serisi , cok amaclı emzirme yastıgı)

Bu arada gecen carsamba gelen Gülcan teyzemize , cuma ziyaretimize gelen bölüm arkadaşlarıma da buradan tekrar tesekkürler , hediyeleri içinde ayrıca . Belki okuyan vardır aranızda , ne de olsa blogumuz beynelminel oldu artık .Mutlu ettiniz bizi .

Birazda resim ekleyelim düne ve bugüne dair .


Güneş gözlerimizi kamaştırdı

6 yorum:

Unknown dedi ki...

merhabalar
maşallah bebişiniz çok tatlı...
gerçekten emzirme yastığı süper birşey. kardeşim oğluşunu emzirirken kullanıyor ve çok memnun...oğlu Kuzey daha yastığa başını koyar koymaz emeceğini anlayarak, ağlıyorsa hemen susuyor...ben de herkese bu yastığı öneririm.

kuzunun annesi dedi ki...

Cok tesekkürler Esra
Bizimkide öyle , ya susuyor ya yalanmaya baslıyor , heyecan yapıyor hemen :)

Adsız dedi ki...

Canımcım, öncelikle kaybınız icin basınız sagolsun diyorum, mekanı cennet olsun.
İkincisi bu Eloş cok tatli bisi oluyor gunden gune.
Üçüncüsü ben de nispeten izole bir yerde yasadigim icin simdiye kadar hep sansli hissettim kendimi, sanirim Doruktan sonra bu his artarak devam edecek.
Son olarak, tam emzirme yastigi icin marka isteyecektim, yazmissin sagolasin. almadim ben daha hemen sipariş edilee.
Çok öptüm ikinizi de, lutfen bu kadar ara verme.

kuzunun annesi dedi ki...

Sagol Kirazcıgım , ölüm herkes için kacınılmaz ama zamansız olması cok üzücü.
Kızoşda hakkaten daha bir ele kola gelmeye başladı , sessiz sakin kızım huy degiştirdi valla . Cok yoruyor bugünlerde . Tüm gün onunla altalta üstüste ugrasıyoruz :)
Emzirme yastıgım gercekten süper . Biz bu markanın yatagını,yastıklarını , bel destek yastıklarını falandakendimize kullanıyoruz . Ailecek hastasıyız . Yastık biraz tuzlu ama kesinlikle deger . Ayakta sallarkende kullanalılabiliyor bu arada . Tugcenin yastıkta kullanıslıya benziyor ama sanırım onu bebek destek yastıgı olarak kullanmak imkansız .Yukarda 1. resimde görebilirsin yastıgın sarma seklini. Sevgiler

Adsız dedi ki...

Merhaba Hayat abla, Ela cok tatli olmus masallah. Ilk dogdugunda gercekten abime cok benziyordu ama su son resimlerinde sana benzettim. Buyudukce sana benzemeye basliyor sanki. Opuyorum hepinizi.

kuzunun annesi dedi ki...

Bilmem , öyle mi ? Birkac kişi daha söyledi ama ben hiç benzetemiyorum nedense. Herhalde ikimizin iyi bir mixi oldu bu kız . Öperiz seni, özledik .