5.02.2009

Fön Makinası - Part I

Bir dr .günü daha , çilemiz bitmedi dedik ya . Bugün annemleride attık arabaya, ilk önce onları servise bıraktık , yolcu ettik , oradan dogru hastanemize . Tahmin ettiğim gibi annemden ayrılmak daha da bir zor oldu . Caktırmadan 1-2 döktürdüm bile , senelerdir böyle hissetmemiştim annemden ayrılırken . Hormonlarmı desem , anne olunca annelerin kıymeti daha mı anlaşılıyor desem . Hakkını ödeyemem canım anneciğim benim .

Neyse ... Sabah 9.30 kalça ultrasonu randevumuz var , biraz erken gitmemiz söylenmiş bilgisayara sıra girişi için heralde . 8.30 da oradaydık . 10 dakika içinde bize sıra geldi bile , yuppieee ..( Bebek kontenjanı olayı - gecen gün kan sırasında da hiç beklememiştik) . Teknisyen cok cici bir ablamızdı , kızımı pek sevdi :) Hatta arkadaşlarına bile gösterdi . Ela da sagolsun gece 4 ten sabah 7 ye dek yine borusunu öttürdüğü için hastanede daimi uyku halindeydi , işimizede geldi hani . Kalca ultrasonu cekilirken bacakların fazla hareket etmemei gerekiyor , jel tenine değince irkiliyor cocuk tabi . Neyse , bunuda atlattık bir sekilde , sonucta bir sorun yok . Dr.a cıktık , hem ultrason hem 2 gün önceki kan testimiz için . Tsh degerleride normal , oh , ohhhh... Mutluyuz , gururluyuz . Ama gazlıyız vesselam . Onuda sordum . Sab - simplex diye bir damla önerdi . Oda heryerde bulunmuyormus ithalmiş , bakalım bulabilecekmiyiz . G.G de vardır gerci , bakmadım daha .
Eve geldik , kız yorgunluktan ölmesine ragmen , emdi , ama yatagına yatırır yatırmaz o japon gözleri faltaşı gibi açtı yine . Geceleride aynı problemi yaşıyoruz . Yorgunluktan sızmadan yatağa koyamıyorum , sürekli ağlıyor , kucak istiyor . Ve bol gaz , kaka yapmak için ıkınıp yapamam durumları sözkonusu . Bende ölüyorum tabi uykusuzluktan. Nedense kolikliler için okudugum fön makinası olayını denemek aklıma geldi . A aaa oda ne , şaka gibi valla . Ben diyeyim 2 siz diyin 3 dakika içinde kız mışıl mışıl uykuya daldı . Gecede tutarsa tutarakları , yine deneyeceğim , umarım işe yaramaya devam eder .

Hiç yorum yok: