2.02.2009

My Brave Girl

Bugün yine hastanedeydik . Biz hala özele gitmiyoruz . Dokuz Eylülün saglam cocuk polikliniğinde yaptırıyoruz tetkikleri . Gözümüz hala akıntılı , 13 gün oldu . Persembe verdiğimiz kültürün sonucuna göre tekrar damlamız degişti . Blog annelerinden Pıtırcık- Seyhan bebeginin gözüne süt damlatarak gecirmiş capaklanmayı . Annemde dedi aslında bana ama dinlemedim . Hala ilaclardan medet ummaca. Napsam napsam ... Yoksa denesem mi?

Tontiş kızım 4 kiloyu buldu . Masallahlar sana kuzucuk . Acaba bir obezmi yetiştiriyorum diye endişe yapmaya basladım . Dr.a sordum . Yeni doganlarda günde 40-50 gr.a kadar normalmiş. Zamanla azalırmış . Bunuda öğrenmiş olduk . Tsh için kan testine yollandık . Bir ara Uk de bulunmustum ben au-pair programları ndan biriyle. Baktıgım cocukların annesi oglanlar cesaretli birseyler yaptıgında "Here is my brave boyyyy" diye severdi cocuklarını. Bugün kan alma seansı sırasında bende kuzumu "here is my brave girl" diye sevesim geldi . Yavrukusum dogdugundan beri bu kacıncı kan alma seansı yahu . Bu sefer elcagızının üstünden takıverdi hemsire iğnenin ucunu . Bende bilekten tutuyorum , bana bileği sık-gevset diyor sürekli. Böylelikle kan akısı saglanacak tüpe dogru.Yavrukus aglıyor biraz ama cok degil . Ödüm kopuyor elini oynatacak diye . Zira pek sever bizimki elleri ayakları hep oynar . Neyse , bu kez nispeten sakin atlatıyoruz . Kalca ultrasonuna gidiyoruz . 2 gün sonraya gün alıyoruz . Pöffff. Harbiden sıkıldım ben bu hastane seanslarından . Neyse , napalım , hersey Elacıgım için . Zaten gecen haftaki dr. bacakta asimetri var sanki var diyerek içime kurt düşürdü . Sinir stres yaptım , salako acil sevketmedide teee mayısa gün verdiler . Neyseki bugün daha ciddi bir dr.la karsılastık ,ben endişelerimi anlattım. İyice muayene edip , sanmıyorum birsey oldugunu dedi , ama madem arkadasım böyle bir sey zikretmiş acil diye not düşüp radyolojiye sevkedelim dedi. Zaten mayıs , eger bir sorun varsa cok gec olurmuş . Yani ana-baba olarak gözümüz acık olmasa , öööle salak salak mayısı bekleyecegiz . Allah korusun yaaa , daglara taşlara . Özgür anne demişya postunda gerekli mi diye . Gerekli gerekli ... Özellikle kız bebekler daha riskliymiş . Ne olur ne olmaz baktırmakta yarar var .
Onun saglıgı en önemlisi. Bu arada bende brave'im artık . Anne olmak böyle birsey , ben sakin olmalıyımki cocuguma kritik zamanlarda yardımcı olabileyim .

Babaanne-dedeyi bugün yolladık . Eloşum gözlerinin önünden gitmiyormuş . Annemlerde 2 gün sonra Ankara yolcusu . Onlarda cok baglandı bebegime . Nasıl bırakıcam diyor annem . Lakin gitmeli , 25 gündür burdalar . Ben zaten 2. gün ayaga kalktım , iyiyim . Yinede zor gelecek ayrılık . Üniversite için evden ayrıldıgımdan beri , yaz tatillerinde de hep çalıştığımdan hiç bu kadar beraber vakit geçirmemiştik . Özleşmişiz. Bebek bahane , beraber olmak şahane oldu . Özleyeceğiz .

Hiç yorum yok: