30.01.2009

9 günlük olduk

9 Günlüğüz. Yavrukuşla yine dr.a göründük . Göz akıntımız devam etmekte . Hepatit degerleri tekrar ölcüldü . Düşmüş . Tabi kan alma faslı bir öncekiyle aynı. Cocugumdan ayagını sıkmadan kan gelmiyor . Ne agladı ne agladı . Birde kadın tüpü kırdı , tam hersey bitmiş cocuk sakinleşmiş üstünü giydirirken , haydeee bir daha başa dön . Bende kadının kafasını kırsam diyorum , nasıl olur . Gırrrrr.. Cok sıkıntılı . Neyseki sonuc iyi . Bilirubin seviyesi 9 dan 6 ya düşmüş . Damla kullanmaya devam . Salı tekrar görmek istedi . Boyumuz 51cm kilo 3.900 civarı . Süt yarıyor heralde . Masallahı var , nazarlar degmesin .

2 gün önce yani tam bir haftamız dolunca göbüş de düştü , cok sevindim . Bilhassa o lanet sıkı fileden kurtuldugumuza . Yarın banyo yaptırırz artık . Bugün telaşe yogun olunca bebekte yorgun düştü . Uyuyor yavrum .

Ben yorgunum . Ev zaten kalabalık , gelen – giden derken gündüz uykularım yok . Sese , ışığa çok hassasım .Gece Eloş iyi uyusun diye dua ediyorum artık ki bende uyuyabileyim . Bu sabaha karsı yine borusunu öttürdü valla . En son kucagımda uyuya kalmısız ben oturur vaziyette . Herkesin var böyle bir hikayesi zaten . Bende gazi oldum yani .

Hiç yorum yok: