23.12.2010

Hızlı Hafta - Erken Yılbası Tatili

-----
 

 

 

 
Posted by Picasa


Evet bu güzeller taa Amerikalardan İzmir'e gelip , gelmişken bizede uğramayı ihmal etmediler . Ela'nın artık abla oldugu ayan beyan ortada oldu böyle ufaklarla biraraya gelince . Valla bizde bebek özlemişiz . Yeni yeni tutunarak kalkmaları , yürüme alıştırmaları öyle tatlı ki , insan geriye dönüyor bir an . Ne çabuk geciyor günler . Gecen sene dogum gününde Ela ilk kez 5-6 adım üstüste atarak sevindirmişti bizi. Tam da 1 ay sonra 2. yaşı doluyor bile.

Bu arad Durucuk ve Defnecik bize aqua doodleın travel size oyuncagını da getirmişler .Zaten ne zamandır gözüm vardı benimde, alsam mı almasam mı diyordum , büyüğüde olunca. Lakin tamda uzun yolculugumuz öncesi cuk diye oturdu hediyemiz.Yarın İstanbula dogru yolalırken uzun uzun oynayacagız sanırım. Çok ama çok teşekkür ederiz buradan da.

Geçtiğimiz haftanın bir diğer sürprizi ise annemin gelişydi şüphesiz . Ben de çok özlemişim. Ela ise mutluluktan deliye döndü , kucagından inmedi diyebiliriz.



Ve geçtiğimiz hafta cuma günü okulda bir sushi workshop etkinliği düzenledim. Epeydir yapmak istediğim birseydi ve bölüm baskanımında ısrarları sonucunda bu etkinliğide gercekleştirdik alnımızın akıyla . Çok güzel oldu . Yengec Surumili maki-zushi, ton balıklı gunkanmaki, karidesli nigiri cesitlerini kursiyerlerle beraber yaptık. Ayrıca tütsülenmiş somonlu nigiri ve california roll yapımınıda Hiroki-sandan ögrendik . Etkinlik önceside evde 5 kg.ya yakın pirinci usulüne göre hazırlayıp paketlemek epey yordu ama kesinlikle değdi.







Uff evet unuttugum bir diğer konuda Eloşun agzında aft çıkmış olması . Onuda 2 gündür ilaclarla tedavi etmeye calısıyoruz . Umarım yarına oda daha toparlamıs olur .

Yorucu ama güzel bir haftaydı . Bende okuldaki derslerimi ayarladım , zaten haftaya 1 dersim yarım gün tatiline denk geliyordu , bu haftayı biraz hızlandırdım ve haftaya full izin kullanıyorum . Yılbası tatilinde uzun zamandır görmek istediğimiz bir yere , Dubaiye gidiyoruz . Çok çok heyecanlıyım , lakin hiç eşya hazırlamadım . üstelik yazlıkların çogunuda kaldırmıstım . Aksam beni hummalı bir hazırlık bekliyor bu anlamda .


Bu vesileyle , hepinizin yeniyılını şimdide kutluyor , 2011 in herkese güzellikler getirmesini diliyorum .
Kuzumla sizi öpüyoruz , muck, muck, muck.....

3 yorum:

Adsız dedi ki...

vayyyy sen ne hamarat bi kadinsin Hayat!
iyi tatiller dilerim, operim kuzuyu

Deli Anne dedi ki...

gözünüz aydın.. güle güle kullanın.. ii yolculuklar ve iyi yıllar:)

Janset Acar Akkoyun dedi ki...

Elo$'un saclar super :))
Simdiden iyi yillar ve Dubai'de iyi eglenceler!!!
xxx