13.10.2010

MİM

Ne kadar uzun zaman oldu mim oynamayalı , bugün Arcamın Yelizinden benim payıma düştü. Baska kimlere gitti bilmiyorum ama bende buradan Özlem- Nillere yolluyorum .

İstatistikleride kullanmayı ögrenmiş oldum bu arada. Kontrol panelinden böyle bir sekmeye gelip ögrenebiliyormusuz .

Sonuclara göre Elanın en cok okunan sayfası göz tıkanıklıgı ameliyatı ile ilgili olan yazımız olmuş . Şaşırmadım , çümkü çok fazla bebekte görünen bir sorun , lakin 1yaşa kadar açılan da fazla. Biz ameliyata kadar vardık ama iyiki yaptırmısım diyorum , artık bu sorun gündemimizden çıkmış oldu.

Tenteli bisiklet öneriniz ? baslıklı yazımız 2. ( sanırım bahara giriyorduk ve bizim yas grubunda bir telaş vardı bisiklet arayışında )

3 numero ise "Var mı şurup içirmenin yolu ?" başlıklısı. Gecen kıs peditus içiremediğimden dolayı grip dönemlerimizde fazla ilac kullanamamıstık.

Baby shopping ve pişik sorunsalı ise akabinde gelmiş.

Trafik kaynakları kısmı sanırım linkle gelenler oluyor. En çok Özgüranneden gelmiş , sonra benim blogcu comdaki hamilelik sitemden ( çok şaşırdım , hala okundugunu bilmiyorum bile ) ve Hülyadan gelmiş.

Bende ögrenmiş oldum. Mim için Yelizciğime tekrar teşekkürler

1 yorum:

Oz dedi ki...

Tamamdır Hayat'ım. En kısa sürede cevaplanacak:)Öperiz!