16.10.2010

Ankaraya Selam

 

 

 


Ögrendik ki anneannemiz Eloş hanımı yakınen takip edebilmek için 2. el bir laptop edinmiş , dolayısıyla bize de daha fazla post girmek ve özellikle de resim yüklemek şart oldu.

Fotograf az önceden , h.içi çocuk olmasına ragmen sanırım h.sonu tüm akademisyenler sehir merkezine falan gidiyorlar . Parkta kimse yoktu , ana-kız takıldık. Hatta yanyana salıncakta sallandık ama hava yagdı yagacak , eve döndük , şimdi son favorimiz hamurlarla oynuyor . Gerci ben tırsıyorum cünkü dün gece bir kaka krizi atlattık . Gece 11 gibi aglayamaya basladı ve bir türlü sakinleştiremedik . En sonunda banyoya sokalım belki orada rahatlar dedik . İlk etapta tepki gösterse de sonrasında oynamaya basladı . Sonra bir baktım 2 parca top kaka dus teknesinin üzerinde rengi kırmızıya dönük . Önce panik tabi, zorlanırken popomu kanadı diye , baktım popoda birşey yok. Sonradan Gültekinle oyun hamurundan yada pastellerinden kemirdiğine karar verdik . Dün bakıcısıda pastelleri vermeyelim , kemiriyor demişti.

Yas 2 ye geliyor , artık bu tür boyaydı , hamurdu aktivitelerimiz artsın istiyorum , evde her cesit boya mevcut zaten ama hevesim kırılıyor. Şu son kalan 2 köpek dişi ki bu 1-2 güne kadar cıkacak , çıktıktan sonra ağıza götürme dönemi biter mi acaba ?
Posted by Picasa

Hiç yorum yok: