8.06.2010

Rapora devam

 

 

 

 


Rapora uzun uzun devam edecek degilim aslında. Çünkü bugün 6. gün ve bu işi kotardık arkadaşlar. Gazamız mübarek ola.

Gündem değişti , aylardır beklediğimiz , şişip şişip inen dişler harekette. Sol alt dişimiz patlayalı 2-3 gün oldu ama etini tam yarmadı. Dün gece 2 gibi aglayarak uyandı. Yataga aldık , ama avutamadık ne baba ne ben. Diş yüzünden oldugunu bildiğimizden babayla içimiz parçalandı. Calpol verdim zar zor. Bir süre sonra sakinledi. Tepemizde uyudu.Bir şekilde sabahı bulduk anne ve baba yorgun şekilde. Az önce kontrol ederken gördümki sag üsttende baska bir dişi patlamış. Demek ki dün akşamın faili oymuş.

Resimler hoşuma gitti , facedi nurturiaydı yüklüyorum.
Posted by Picasa

8 yorum:

Anne Duru dedi ki...

Superr dualarım seninle HAyat:)
resimlere de bayıldım tam yemelik
bu arada ne zaman isterseniz de bekliyoruz ;)

kuzunun annesi dedi ki...

Saol Cihancım , babamız Fransa yolcusu bu ara , gitsin gelsin bir hele , kandırırm :)

İlknur dedi ki...

Son resime ayri hasta oldum. Babaniz ozellikle Parise geliyorsa alirveris tuyolari vereyim kendisine :) Bazi seylerde gercekten tavsiyede bulunabilirim. Ornegin mustela marka ne ararsan ucte biri fiyatina burada. Benzer sekilde Vichy, diadermine yani fransiz markasi ne kullaniyorsan buradan siparis et esine. Crayolanin kalem ve boyalari da turkiyeye kiyasla uygun.

kuzunun annesi dedi ki...

Valla ben bu kez birsey ısmarlamamıstım . Crayoladan pastel ve kurularıda yeni aldık bide .Yinede söyleyeyim , stok yapar belki. Günes ürünlerinide İngiltereden halletmiştik aslında. Neyse , yinede bildiğim iyi oldu . da sonrası için en azından

İlknur dedi ki...

Ben sampuanlarini bile buradan aldim inanir misin? mustelanin 500gr sampuani burada 5 euro. Turkiyede 37.5 milyon. El insaf deyip biraz stokladim. Tabi bu gidisle havalimaninda fazla kargo icin biraz fazla odeyecegim ama yine de uyguna gelecek o ayri.

kuzunun annesi dedi ki...

Hmm mantıklı , söyleyeyim getrisin sampuan hakkaten .

füsfüs dedi ki...

hadi geçmiş olsun meme işi bitti. dişler de çıktı mı tamamdır:) resimler cidden çok hoş, her geçen gün sana daha çok benziyor kuzu

yeliz dedi ki...

kuzucum şok şekersin yine her zmanki gibi:)
meme işi için derin bir ohh diyorum