13.06.2010

Küçük balık



Video bu sabahtan.

Dün ağır toplar vardı misafirlerimiz. Tuna ve Arca ziyaretimize geldi . Pek güzel vakit gecirdik , yedik, içtik, güldük. Parka gittik, balkona legen havuz yaptık . Ela cocukları tepeledi , Tuna temkinli , Hülyaya yanaştı , Arcamsa birkac ufak işkenceye maruz kalsada ezdirmedi kendini valla. Ela çok komik , çok hareketli, sevmek isterken kontrolsüz güç kullanan tip. Bir ara profiterol kasesine daldı , agzı yüzü elleri çikolata oldu, güldürdü bizi şebek . Yelizin makinada sanırsam , daha sonra koyacagım. Bu kadar aktiviteye ragmen gece gec ama iyi uyudu. gece diş sancısı yoktu sanırsam , anneyi dinlendirdi. bende ertesi için deniz planı yaptım.

Babamız yine yok , eve tıkılmak istemiyorum .Hayat devam ediyor. 2 aydır pek az görüşüyoruz , karı-koca degil arada takılan sevgililer gibiyiz bu ara:)) Araba konusunda da cesaretliyim, denize arabayla inmem gerekiyor. Kalktık , kahvaltı faslı ıvır zıvır , kovakürek , simitleri bul, toparla derken saat 10 u bulduk.Kakasını yapmadı, dün gece yatmadan 2 kez pırtlatmıstı. Diş çıkarma döneminde çok dengesiz belli olmuyor. Tırstıgımdan huggies swimmers taktım totosuna, istikamet Gülbahce köyünün plajı.

Plaj pek sakindi aslında , tam bizlik. Birkac cardak vardı , sezloglarıyla kiralanıyor. Bir tanesine konuçlanalım, Elada ögle uykusuna dalar orda gölgede diye düşündüm ama nerdeeee. Arkadaş sanki 40 yıldır yüzücü , denizi görür görmez kova küregi sallamadan koştur koştur denize . Cardakla 20-25 m. var arası. Gültek Uk den buna deniz ayakkabısı getirmişti , fantazi yapmış diye düşünmüştüm . Süpermiş , okuyorsan kocacım , iyiki almıssın diyorum. Ela depar aldı , ben havluları seremeden peşinden . Ya insan hiç mi çekinmez , kenarına gidince bari bi dur , noluyo de. I Ihhh. Kendimi attı sulara, ne simidi, ne kolluk , öylesine. Allahtan hemen derinleşen bir deniz degil ama yinede ne bileyim , tırstım ilk etapta ben. Seninki dalgalar vurdukca senlendi , kenara cıkarmaya oynatmaya calıstıkca tekrar tekrar attı kendini sulara. Yaklasık bu vaziyette 1 saat kadar takıldık . Baktım kenera gelmiyor, kova kürek falan hiç umru degil , toparlandım döndüm mecburen . Babasız zor be blog:))Özellikle de bebek bu kadar hareketliyken.

Bu arada gelen gecenin acayip sempatisini kazandı . Laf atanlar, maşallahlar falan. Hatta bir ara plajın kafeteryasında çalışan bir bayan geldi , hocam çok merak ediyorum bu çocuğu siz nasıl böyle yetiştirdiniz, nasıl koşuyor korkusuzca, ne kadar cesur,hi çekinmiyor sudan vs... Daha uzun muhabbet te baymayayım ..Pek gururlandık veledimizle sabah sabah:)) Özgür ruh - kova burcu ondan mı ki blog ?? Yoksa çok müdahaleci bir tip olmadığımdan mı ki acaba ?

Almanyada kuzenimin kızı bu yaşlarda kreş aktivitesi olarak düzenli havuza götürülüyordu da o zaman zoraki bir aktivite olarak düşünmüştüm bu yaş grubu çocuk için. Oysa bugün kızım bana bu yaştaki bir bebeğin bile bu tür şeylerden nasıl da keyif aldığını öğretti ciddi ciddi. Bazen çok önyargılıyım sanırım.

4 yorum:

ElfAna dedi ki...

Cok isterdim yaninizda olmayi. Bir dahakine sozumuz soz:))

zeynep dedi ki...

bayildim ya:) supersin Ela, su perisi seni:))

Anne Duru dedi ki...

Derin Ela'ya diyo ki:)
Burda deniz çok guzelll
Hadi gelin birlikte yüzelim

kuzunun annesi dedi ki...

Meçaç alınmıştır:)