18.06.2010

Kuzu denizde vol.2

 

 

 
Posted by Picasa


Günler hızla akıp geçiyor , Eloş birkac gün sonra 17 aylık . Hey be hey , nasıl gecmiş günler tutabilene aşk olsun. Daha dün gibi ilk dr.a gidişimiz , ultrasonda yavruyu görüşümüz. Yuvarlak hesap 2 senedir beraberiz aslında.

Okulda işler yavaşladı. Ofiste yine kimse yok . Arazi durumları. Bölüm baskanıda izinde , bugün sekreter de yok , bende mi kaçsam :)

Sabah geç geldim aslında , saglık ocagına ugradım. Ölcümlerini yaptık. 14 kiloya 82 cm boy ölctü. Kanımca kısa ölctü yine . hastane saglık ocagı ölcümlerinde hep 2 cm. fakediyordu öncedende. Bence 84-85 olmalı. Kıyafetlerinden anlıyorum cünkü uzadıgını. Karma aşılar birdahaki aya. Ben yanında olmayacağım kuzunun ilk kez bir aşısında. Hüzün veriyor. Bakıcısınıda köyde alıp biraz plaja indik , epey rüzgarlı ve dalgalıydı. Yine de heyecanlandı kuzu. Girmek istedi , su ısısı sıcak olduğundan sakınca görmedim . Dalgalarla boğuştu biraz pek eğlendi. Kafeteryadakiler de artık tanıdılar , cesur kız sen mi geldin dediler:) Bu seferde kumlara yatmaya bayıldı pek , bir yandan suda vuruyor , hoşuna gidiyor heralde . En kısa zamanda bir life-jacket alacagım yasına uygun . Daha rahat hareket edermiş gibi geliyor. Simidine bu sene yüz vermedi hasbam:)

Ay sonu Ankaraya gidecegiz birkac gün . 4 gözle bekliyorum , annemleri özledim . Onlarsa hep Ela'yı soruyorlar. Torun daha kıymetli tabi:) Çabuk gel ay sonu.

Göz akıntımız için dr. arayısına girdim , İzmirli annelere ve nurturiayaya yazdım , bir kac öneri geldi. 1 yasından sonra ne kadar geciktirisek , o kadar kötü olurmus , iş göz yası protezine dek gidermiş . Korkutucu geldi , belkide ben gitmeden bu işi de halletmeliyiz, şu an babayla gündemimiz bu .

Not. Cihan okuyorsan bana telini mail atar mısın ?

4 yorum:

Selma Tasarım dedi ki...

ne kadar tatlı bir bebeğin var maşallah :)

kuzunun annesi dedi ki...

çok teşekkür ederim

Janset Acar Akkoyun dedi ki...

Hayat, bi arkadasim 11 aylik oglunun goz sorunlari icin Serdar Ozler'e gidiyor...farkli bi sorunu vardi gerci (alerji) ama doktordan memnun oldugu icin ileteyim yine de dedim: http://www.serdarozler.com/index.html

Anne Duru dedi ki...

Hayat,
Geç kaldım affet ama gmaile yolladım
sevgiyle