16.05.2009

KEYİFTEYİZ

***
Nasılolsa baba yok , kahvaltı hazırlamak gibi bir sabah mesaisi olmamasına inat Eliş hanımlar bugün 6 sularında uyandılar sağolsunlar . Bir dahada uyumadılar . Hal böyle olunca emzir , alt aç , yatakta yuvarlan yine alt aç vs vs derken saat 8.30 ettik . Dısarsı sıcak pusetle pek gezmiyorum diye evdeki koşu bandında kosuyorum yarımsaat kadar . Hiç sevmem koşu bandınıda , ama napalım . 2 aydır kilolar yerinden oynamadıgı gibi üstünede 2 kg alınca , iş işten geçmeden kontrolü ele alma zorunlulugu doğdu vesselam . Vermek zorunda oldugum 12 kilom daha var , sigarayı bırakıp +7 ile basladıgım için hamileliğe. Of offf ...

Bugün böyle erkenci olunca sıcak bastırmadan evden cıkalım , şöyle bir tur atalım dedik kampüste .Biraz süt sagdım biberona ne olur ne olmaz. 9 gibiydi çıktık , hava yinede baya sıcak güneş altında . Neyse artık bebege geniş kenarlı sapkamız , günes koruyucumuz , gözlüğümüzü takıp düştük yollara . Okulun yeni acılan spor tesislerinin yanına Kidonya kafemiz acıldı . Yuppiee . Haftanın 7 günü acık , wireless de var . Bilgisayarıda aldım yanıma attım pusetin sepetine . Oh ohhh. 20-25 dakika yürüdükten sonra oturduk Kidonyaya . ( Namı diger Kidonyoş )Evde resim video yükleyemediğimden burada yüklemiş olayım .2-3 post üstüste gireyim oh ohhh ne güzel. Sıcak bir çay , kaşarlı tost , uyuyan güzel Eliş ve bilgisayar , hafif esen meltem eşliğinde yazıyorum bunları. Keyifteyim anlayacagınız :)

***

***
Bu resimde gecen haftadan . Keyif deyince , hani bundan gayrı keyif resmi nasıl olurki :)) Teksas civarlarında, koca kaktüs altında gölgelenen Calamity Jane'e benzemiş bizimkisi . Ehehehehe..

2 yorum:

yeliz dedi ki...

bu ela süper şeker bişey... sizde de hastqlık varmış hayatcığım çok geçmiş olsun, acil şifalar dilerim.

Unknown dedi ki...

çok tatlı... gerçekten keyfine düşkün...