29.05.2009

Geç kalan kontrol

...
Birkacgündür yine bloga ara verdim . Eşim uzun seyahatinden döndü , dolayısıyıla onsuz yapamadıgım pek cok seyi yani biriken alışveriş işleri, pazardı , marketti derken dünde evelsi gün aşı için saglık ocagı , dün ise Elanın gecikmiş 4. Ay kontrolü ve benim extra rapor işlerim .

Gecenlerde Durunun annesi Tuğçe ile sohbet ederken birden uyanıverdim , iznim bitti falan deyince . E ben ondan 3 hafta önce dogurmustum. Benim normal izin bitmişte , toplu süt izninden yemeye başlamışım . Hatta oda 1 haziranda bitiyormuş . Eee aldımı beni bir telaş . Yıllık iznim var ama oda 20 gün o kadar işte fazlası yok . Neyse dün dr.dan 20 günlük bir istirahat raporu ayarladım , ne kadar zaman gecirebilsem kar yavruşumla . Üstelik sütten başka birşeyde almıyor . Zaman doluyor , üzülüyorum . Zor gelecek işe dönmek bu kez . Bugünlerde ilersi için alacagımız bakıcı adaylarından biri ile görüşmemiz var . Kampüsün hemen yanı Gülbahçe köyü . Bu köyün kadınlarıda lojmanlardaki pek cok ailenin cocuguna bakıcılık yaparak gecime yardımcılar . Dolayısıyla bakıcı bulmak sorun degilde , içimize sinen bir şey bulmak ??? Bir istekli daha vardı hatta , kadın eliyüzü temiz iyi bir kadın ama aldıgım istihbarata göre bel sorunu varmış . E ev çok katlı , merdivenler , in-çık nasıl olacak ? Eloş maşallah şimdiden 8 kiloyu buldu tosuncuk . İsterimki birini bulalım , o kadınlada kreşe gidene dek devam edebilelim . Üstelik ev işinede yardımcı olsun istiyorum , Ela uyurken iki işin ucundan tutsun derler ya . Özellikle ütüler , hem babamız hem Eloşun ütüleri bitmek bilmiyor . Haftada 2kez yapıyorum valla , bu sıcakta çok bayıcı  Hımm, bakalım , maceralı oluyor bu bakıcı işleri . Gelişmeleri yazarım , okursunuz artık :)

Dr. kontrolümüzde iyi geçti , 8.050 gr./ 63.5 kilo . Bu aydan kısmen memnunum , 8.5 u bulmaz insallah diyordum , kilo alma hızı yavastan düşmeye başlamış . Hep endişem obez mi olacak korkusu ? Dr. önemsemiyor , anne sütü aldıgı sürece problem yok diyor . E güveniyoruz bizde napalım . Eger ilerdede böyle olursa , 1 yasından sonra karbonhidrat agırlıklı beslenmeye kısıtlama getirilebilirmiş . Şimdilik böyle devam . Yeni tatlar konusunda ise dr.umuz biraz temkinli , 6 ya kadar bekleyin dedi . Halbuki ben şimdiden pek heyecanlı. Birkacgün önce internetten mama sandalyemizi sipariş ettik . Dün İkeadan naylon mama önlüklerimizi falanda aldık  İkeanın restoranında oturtuk ilk kez mama sandalyesine , gayet güzel oturuyor , benim için heyecan verici tabi her ilkini görmek . Ayrıca dün babası sacını kestirirken cok az enselerinden aldırdım Elanın , sacları dökülünce biraz sekilsiz hal aldılar , hem sıcakra ense resmen araba koltuguna yapısıyor , ısınıyor cok . Neyse güzel oldu , ilk saclarını saklıyorum . Özel bir kutu yaptım , içine dogdugu gün çıkan gazete , ilk eldiven , patik vs . gibi anılarını saklıyorum . Zamanlada eklemeye devam edecegim tabi. Büyüyünce verecegim ona. Anlamlı olur sanırım .



Dişler çok kaşınıyor . Haziran ayı içinde mutlak patlatır diyorum . Hem eli agzından cıkmıyor , hemde salya sümük bir haldeyiz . Diş çıkarırken pişik , burun akıntısı gibi yan etkilerde olabilirmiş . Pişiğimiz şimdilik yok ama hafif sıkıntılıyız sanki :) Özlemin hediye ettiği halkalı bir kaşıyıcımız vardı , hiç yüz vermedi . İçi su dolu kiraz sekillisini aldım , oda pek işe yaramıyor. Dolapta sakladıgım organik kuru kayısılar en favori diş kaşıyıcımız , yada kendi parmakları :))

Büyüdüğünü görmek çok keyifli can kızımın …

4 yorum:

KS dedi ki...

Çok güzelmiş fotolar:)

kuzunun annesi dedi ki...

Saol dayısı, aldıgın elbiseyide giydik , yakışmış mı ?

aysema dedi ki...

Havuç da işe yarar. Çok hafif haşlayarak verilebilir diş için. Çok tatlı maşallah.

Sevgiler...

kuzunun annesi dedi ki...

Tavsiyeniz için teşekkürler , tecrübeli bir anne ve anneanne olarak mutlaka dinleyecegim bu tavsiyeyi. Yagmur bebegi öperiz :)