22.05.2009

balduşu cıbıl eminem

Gecenlerde havalar düzeldiğinde yaz moduna girip kolları bacacıkları acmıstık , bende tam yayınlayacaktımki havalar bozdu , bende sonra yayınlarım diye ertelemeye almıstım . İşte size baldırı cıplak eminem , nasıl nasıl edeyim ben bu iş :)) Yasıtlarına göre biraz hormonlu oldugumuzdan sadece bacaklarımız degil kollarımızda ısırmalık oldu bu ara.



Resimde yükleyebildiğimden anlamıssınızdır Kidonya'da oldugumu . Sabah kız yine pek durmadı , baktım havada iyi attım pusete , aynı adres . Burayı seviyorum , hem gölgede hafif serin , hem internet var , hemde sabahın bu saatlerinde sessiz sakin oluyor . Bu aralar Elanında gevezeliği üstünde oldugundan ( özelliklede ögleden önce )kimseyide rahatsız etmemiş oluyoruz . Ayrıca mimarlık fakültesine cıkıp geldiğim zaman rotadan gelirsem 25 dakikalık bir yürüyüşte yapmıs oluyorum . E bide dönüşüde var . Böylece o gün yürüyüş yaptım sayıp kendimi vicdan azabı cekmiyorum . Malum veremedik kalan fazlaları hala .

Tek handikap pusetimizin güneşliğinin yeterince koruyucu olmaması , yarım ay gibi kalıyor tepede , günes karsıdan geliyorsa sayet , hiç sansı yok , yüz direk günese maruz kalıyor . Bu sorunu sekil A da görünen sun shade ısmarlayarak giderebilmeyi umuyorum . Biz pusetimizi bir arkadasımızdan ödünc aldıgımızdan secme sansı olmamıstı lakin yeni alacaklar için en azından güneşliğinin 180 derece kapanmasına dikkat etmelerini tavsiye ederim .


Babamız bu gece gec saatte geliyor , çok özledik artık , tek avuntum bu süreci vukuatsız atlatmış olmak .Ama hasretliğin sonuda güzel oluyor hani .

Gel baba gel gel gel!!!

3 yorum:

Unknown dedi ki...

bacaklarını yerim ben onun..

Ozguranne dedi ki...

Uyyy öperim ben o bacakları. Yirim. TAtlı mısın sen, sevimli misin sen. O nasıl bakış:)))) Bayıldımmmm.

Puşette benzer sorun bizde de var. Sling, şapka geziyoruz. Bakalım.

kuzunun annesi dedi ki...

Thnx girls:))