30.03.2009

Gezgin familya

H.sonu geldimi eger bize gelen yoksa illa biz biryerlerdeyiz . Bu hafta içi havada kısmen kapalı oldugundan pek puset turu yapamadım , hal böyle olunca h.sonu ctesi güzel havayı bulmuşken Alaçatıya uzandık şöyle bir . Alaçatı demek pazar demek . Eloşa bana babasına neler neler aldık , uzun zamandır kendime birsey almamıstım . Yürüyüşler için eşofman altları , geniş beden bikac tshirt , Eloşa tulumlar tshirtler falan . Benim alışveriş cennetim .Aslında epey vakit gecirdik ama ben Alacatının eski tas evleri arasında yürümeyi pek severim .Babamız dönelim dedi , ben tutturdum , 30 km yol geldik . İlla merkeze inelimde inelim , bıdı bıdı çan çan... Hay inmez olaydık . Tam göbekte CHP liler , müzikler bangır bangır . Son hızla ortalarından gecip sokaklara devam edelim desekte , büyük hata yaptıgımı anladım. Calan müziğin desibeli öyle yüksek ki , çocugumun kulaklarına zarar gelecek diye korktum . CHP yi gectik az ilerde hayddaaa AKP bu kez . Kocayı dinlemediğimize bin pişman arka sokaklardan aşarak döndük arabamıza . 4 saat dısardaydık , masallah Eloşuma , yine pek arıza çıkarmadan sağ salimen döndük evimize .

Pazar yapacak iş çok . Oy atılacak ki bizim kayıt İzmir merkezde kalmış . 50 km. demek :) Ordan kuzenlere ugranacak , oradan canıma arkadasım Yeşim alınacak eve getirilecek . Yeşim üniversiteden arkadasım . Birarada Londrada ev arkadaslıgı yapmışlıgımız var , yabancı damada kaptırdıgımızdan , senede 2 kez görüşebiliyoruz . Neyse , özlem giderdik , Eloşla tanıstırdım . Harika bir bebek albüm+günlüğü getirmiş
hemen doldurmalı . Yazacak cok sey var . Resimler kartlara basılmalı , digital dünyanın getirdiği tembellik . 1 tane bile karta basılı resmimiz yok henüz 2.5 ay oldu resmen . Albümü doldurmak için gaz olur belki. Aksam Eloş mızmızlık yapsada 9 gibi uyudu . sonrası bizim . Sohbet- muhabbet . Yakın arkadas muhabbeti en cok özlediğim sey . Sabahta beraber Eloşu yıkadık , oynadık beraber . Elosa yeni aldıgımız pandalı kıyafetini giydirip fotolar videolar cektik , eglendik :) Güzel geciyor günlerimiz .
İşte birkac kare ...




ALAÇATI YOLLARI TAŞTAN




SEÇİM İŞKENCESİ ( NEYSEKİ DEGDİ- KAPTIRMADIK )



ELOŞTA KANGURUDA BENİMLE BERABER OY ATTI :)))




2 FISTIK- YEŞİM ABLAYLA BERABER

Hiç yorum yok: