22.02.2010

Tenteli Bisiklet Önerileriniz ?

Malum İzmir'de havalar açtı açacak , bizimki de full enerjik , kapıyı ne zaman açık bulsa kendini sokağa atma telaşesinde. Bu halleri çok tatlı tabi ama bir anlamda da yorucu . İyiki bakıcı var diyorum bazen , full time annelik gerçekten zor iş .

Dün ctesiye inat hava açık mı açıktı. Kociş ve Eliş hanımla Urla iskeleye uzanıverdik , pazardan alışverişimizi yaptık. Oradanda doğru sahile. Sahildeki restoranlar , çay bahçeleri şenlenmiş , ortalık pusetlilerden geçilmiyor , çocuk parkları dolu. İzmir h.sonları genelde bu tarafa akıyor zaten , yine öyle olmuş . Biraz yürüdük , Elada pusetinde ama , çığlıklar ,pusetten inmek istemeler. Artık huy değiştirme, farkındalık durumunda bir artış , bir kıçına kurt kaçma durumları :)) ile karşı karşıyayız.

Böylesi gezilerde işimizi kolaylaştıracak , kuzununda belki bir ihtimal daha iyi vakit geçirebileceği tenteli bir bisiklet edinsek mi acaba diye düşünmeye başladım ben . İnternetten dün bakındım epeyce çeşitlenmiş bisiklet piyasasıda . Bir bilene soralım dedim hemen , blog anneleri bilir. Hangisinden almalı kuzuya ?


SMART TRİKE DX

Şöylede birşey beğendim , gerçi fiyatıda digerlerinin neredeyse 2 katı . Değer mi acaba ? Var mı bu modelden kullanan , memnun olan ? Yoksa makyajına mı vermiş oluruz paracıkları . Kraftında var cünkü benzer modelleri 70-80 ytl civarında. Bu arkadaş 200 ytl civarı . E bebekte gördüm. Gwen Stephanie ablamızda bunu kullanıyormuş. Hmmmsss...

Kızıma pintilik yapmak istemesem de , araştırmak en iyisi , bir heves playskool ilk arabamı aldık, salonumuzda park halinde yatıyor. Eloş iri bir bebek olduğu için arabayı hallaç pamugu gibi bir oraya bir buraya attı, kısacası bizde işlevini görmedi. O yüzden artık bir değil iki kere düşünüyorum birşey alırken .

Önerilerinizi beklerim efem...

16 yorum:

füsfüs dedi ki...

izmir'de tenteli şart değil mi? yalnız bu çokmuş be, çok farkı var mı ki diğerlerinden? ama hakkaten güzel:)

Tekir dedi ki...

aaaa ben de bugünlerde aynı şeyi düşünüyordum, malum doğum günümüz yaklaşıyor :) ben daha araştırmadım ama tentesi sonradan çıkabilen veya iki tekere dönen bi şey varsa onu almayı tercih ederim. du bekleyeyim sana gelecek yanıtları.
:)

Deniz dedi ki...

cevapları ben de merakla bekliyorum

Seyhan dedi ki...

bence ayni işlevdeki iki şey varsa, abartmamak gerekiyor, tecrübeyle sabittir,.çocukların ne ile ilgilenecekleri tahmin edilemiyor, bizdede köşede park etmiş araba, aktivite masası,ve bunu gibi bir yığın şey var, ben alsam uygun olanı alırdım. Cimrimiyim neyim :)

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

şekerim
nurturia'da sorsana..;)

Seren dedi ki...

Gelecek yorumlara göre ben de Japon'a alayım,cevap alırsan ayrıca yazarsın di mi ?

İlknur dedi ki...

Ben de olsam daha uygununu secerdim. Aynen ilk adim arabalarinda basimiza geldigi gibi bunun da suratina bakmama ihtimali var. Bir de ilgilense bile bu donemde bir yurume kesfetme meraki peydahlandigindan onda da oturmak istememe ihtimali yuksek ayni pusette oturmamak istememesi gibi.

ElfAna dedi ki...

Merhaba, biz cok yaklasmistik bundan bir tane almaya. Anneannesinden hediye bir bisiklet gelince de gerek kalmadi diye vazgecilmisti. Alpi 4 e yaklastigi icin cok da emin degilim- uzerinden epey bi zaman gecmis:)- ya bu modelde ya da cok benzer bir modelde sirt bolumu kademeliydi, biraz daha yatiyordu uyku icvin. Ben onu cok begenmistim.
Sevgiler.

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

sendne sonra ben de "aaa hakkaten niye almıyoruz" moduna geçtim. şu fena değil gibi

http://www.e-bebek.com/bisikletler/pilsan/pilsan_rapsodi_bisiklet/PIL-12512

Tuğçe dedi ki...

Hayat,
Leventler yeni şeyler getirdiler, almadan bir konuşalım, öperim!

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

tuğçe
ben senin adama mail attım ama geri dönmedi. çok beğendim o bisikleti.

kuzunun annesi dedi ki...

Ya baktım senin linke , tente yok Hölüyam..
bu arad noluyor Tugceyle , hangi bisiklet , ne , nası yane ??

kuzunun annesi dedi ki...

Ya bu arada Elf Ana senin dediğin modeli Jokerde buldum ve 350 ytl . Çılgın birşey, bayıldım

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

evet tente yokmuş :) ya aslında tente olayı bana biraz tıraş geldi. neden dersen, güneş hep aynı yerde durmuyor ki. kızgın güneşte zaten sokağa çıkmıyoruz, sabah ve akşamüstü de bol güneş kremi ve şapka daha faideli gibi geliyor bana. deniz simidi almıştık biz tenteli. ama tente kalabalıktan başka bi halta yaramadı.

kuzunun annesi dedi ki...

Ya Hülyam mayıstan itibaren sabah 9 dan sonraki günes rahatsız edici oluyor. Ben bu tente sorununu ilk pusette yasamıstım , yeterince korumuyordu , e-bayden extra bir güneslik alıp monte etmiştik . Bundaki tente ayarlanabilir birseyse işe yarar yok sabitse senin söylediğin dogru. Bizde tenteli simit aldık , aynı problemi yasadık cünkü.

Sen Gelince dedi ki...

İnsan çocuğu söz konusu olunca her şeyin en güzelini almak istiyor... Ama bazen aslında onlar için değil kendimiz için alıyoruz... Biz kızıma birinci yaş gününde almıştık... Daha doğrusu hediye gelmişti... Bildiğin şu bisikletçilerden... Ama resimdekine çok benziyor o kadar kaliteli olmasa da... Birincisi Ankara'da bile o tente çok fazla iş görmüyor, yani güneşe arkana almadığın sürece... Yani aşağıya doğru sarkan tenteler varsa sanırım daha kullanışlı olacaktır... İkincisi 1 yaş civarı yürümeye ve keşfetmeye o kadar takıkı oluyorlarki bizimkini üstüne pek oturtamadık... Tabii ki çocuktan çocuğa farkedecektir ama böyle bir ihtimal olduğunu da unutmamak gerek... Şimdi çok hevesli bizimki... Evde bile biniyor arada... Yazın gelmesini bekliyoruz... Ama seneye büyümüş olacak ve sanırım daha farklı bir şey almak isteyeceğim... Yani fiyat konusuna karar verirken bunu da göz önünde bulundurmak gerek... Sevgiler:)