7.02.2010

Kuzu Hasta

Dolayısıyla benim gece emzirmelerine getirmek istediğim düzen yine rafa kalktı . Aynı tas aynı hamam .

2 ayrı dr.un kontrolünden gectiği için öksürüğün ciğerlere inmediğini biliyorduk ama reflü konusunda benim şüphelerim vardı . Belki o konuda tuz biber ama kuzunun sesi falanda kısılınca ve kan tahlilleride çıkınca viral bir durumumuz oldugu dolayısıyla öksürük surubu ve peditus detekli bir tedavi uygun oldu durumumuza. Ela peditustan nefret ediyor . Damlalık ve sırınga ilede veremiyorum . Ustalıkla geri püskürtüyor. Yiyeceklerin içine karıştırmak care olmuyor , onuda anlıyor ve almıyor. Püskürtme öncesi 1-2 damla bogazdan asagı indiyse ne ala . Bu sekilde durumumuz biraz uzayacak gibi. Aksamları soguk buhar makinası odasında takılı. Burnunuda sürekli acık tutmaya calısıyoruz. Böylece dün gecemiz az öksürüklü ve nispeten diğer gecelere nazaran daha iyi geçti. Ama gece uyandıkca emdi tabi. Israrcı olmadım hem sesi kısık hemde bitkin diye . Yavrukuşum benim .

Artık bu konuyuda uzatmayacagım aslında polemik yaratmak yada kimseye kötü örnek olmak gibi bir amacım yok . Belkide bazen burayı kendimce derdimi dökmek için kullanıyorum. Sadece hem anne hem bebek olarak rahatsızlık yaratan bir durumu ortadan kaldırmaya calısıyorum kendimce her ne kadar şimdilik başarı kaydedemesemde . Yoksa bende haberdarım 2 yasına kadar emzirilmelerinin önerildiğinden vs vs.. Anne sütünün bagısıklıga iyi geldiğinden . Ve bende bilhassa bu domuz gribi meselelerinden sonra biraz daha dayanma sürecine girdim . Yoksa uzun süredir emzirmekten keyif alamıyorum malesef ben .

Bu konuda artık yazmayacağım .
Ciddi ciddi sinirlerimi bozan bir konu çünkü . O yüzden yoruma da kapalı bir post olacak ilk kez.