11.02.2010

bazıları sinekkaydı sever


Az önce t.v de kocakafalar çıkınca Ela korkuyla çığlık çığlığa bağırmaya başladı. Ben nolduğuna anlam vermeye çalışırken Gültekin beni uyandırdı. Ela sakallı bıyıklı amcalardan korkuyor. Hahahhaa:)) Öldüm gülmekten:))

Benim eşim her sabah mutlak ve mutlak traş olur. ( h.sonları hatta pazar olmak üzere ) O yüzden çocuk sakala bıyığa pek alışkın değil doğrusu. Doğum gününde Özlem ablasının eşini görüncede pek bir yabanilemişti bu bıyık sakal hususndan dolayı ama olayın bu kadar ciddi boyutlarda olduğunun farkında değilmişiz.

Anlayacağınız daha şimdiden tercihini ortaya koymuş bulundu kızımız bu konuda .
Damat adaylarımıza duyurulur..

3 yorum:

Ozguranne dedi ki...

Ahahah çok güldüm. :)

yeliz dedi ki...

çok iyi ya:) dikkate alıyoruz efenim. Mimlendiniz bu arada - gültekine selamlar

Seren dedi ki...

mesajınızı aldık :)