23.12.2013

Çocuk İstismarı Güvenlik Aktivitelerine Dair



Çocuk istismarının çok önemli bir konu oldugunu ve yavas yavas bu konuyla ilgili birseyler yapılması gerektiğini düşündüğüm sıralarda , çok ta uzun olmayan bir süre önce su yazıyı okumus ve hatta yazıda gecen videoları bulmak için youtube arastırmıs , lakin Türkce ceviri olayı olmayınca beyhude bir arayıs oldugunu farkına varmıstım .

 http://www.onlineanne.com/2012/11/18/cocuk-istismari-konusunda-cocuklara-ogretilmesi-gerekenler/

Daha sonra Amerikada buluna  arkadasıma  bu yayınlara ulaşma ihtimalini sordum ama o noktada da tıkandım . Derken konu kaynadı gitti.

Bu sabah Okuma listelerimde bu konuya dikkat ceken ve link veren 2 ayrı yazı vardı .

http://www.onlineanne.com/2013/12/09/ola-ile-onbes-dakika-cocuk-istismari-guvenlik-aktiviteleri/

Kızımın yas grubu için biraz agır kacsada ilkokul cocukları için gayet kullanılası aktiviteler var , küçük yaş grubu için boyama aktivitesi var .Yine de bu tür kaynaklar elime gectikce google drive a atarak kullanacagım zamana kadar bekliyorum . Zaman cabuk geciyor gercekten de .

Eger sizler de konuya ilgi duyuyor ya da bu tür kaynaklara ihtiyac duyuyorsanız linkleri incelemenizi öneriyorum . Evladınınız kız olsun erkek olsun , çok çok önemli bir konu oldugunu ve ihmale gelmemesi gerektiğini düşünüyorum .

Yavrularımızı incitebilecek insanlar bazen biz farkına varmasakta çok yakınımızda olabilirler . Bu yüzden çocukların bu konudaki farkındalıklarını artırmak ve baslarına gelebilecek herhangi ters bir durumda bunu korkmadan ailesiyle paylaşmasını saglamayı ögretmek bizim en önemli görevimiz.

Umuyorum bu konuda daha çok yayın elimize gecer hale gelir ve okullarda da seviyelerine uygun bir sekilde bu işin egitimi verilmeye baslanır yurtdısında oldugu gibi.

Hiç yorum yok: