16.10.2012

Eloştan İnciler

Hiç dogru dürüst not etmediğimden kelli , kızımızın komik laflarını unutuyorum . Konuşma kabiliyitleri , kelime dağarcıkları arttıkça , onları kullanabilme yetileri ile gün be gün bizi şaşırtıyor bu zıpırlar .

Dün hasta olduğunda günü evde geçirdi. Bende dersim olmadığı için işten erken ayrılıp gönlünü eyleyeyim dedim , 2 gündür işe gitmeme pek bozuluyor kendisi:) Neyse , legolar ortaya cıktı , sonra aşcılık , evcilik, alışverişcilik vs bir sürü şey oynadık . Akşam 8 de benim pilim bitmişti artık. Odasına cıktı.

Az sonra hanım üstüne mini mouselu pj leri giymiş , sevimli bir ev halinde iken , bujiteri çekmecemizde ( yaaa bizim öyle bir çekmecemiz de var artık , taclar , tokalar) ne var ne yok dök , hepsini üstüne tak takıştır , gayet rüküş ve en pembe haliyle babasına dogru indi odasından .

E: Baba nasıl görünüyorum havalı olmuş mu ?
G: Dumur halde sesi çıkmaz önce , sonra kıkırdamaya başlar .

O sırada tesadüfen masa üstündeki polaris katalogundan fiyonklu , kırmızı bir babet görür, derhal katalogu alıp babasına .

E: Bu ayakkabı çok güzel , annemle konuşup almasına karar verdim ben,  deyip benim yanıma telaşla gelir.

E: Anne anne , ben bu kırmızı ayakkabıyı istiyom , çok havalı buuu... Hütfen anne hütfennnn...

Bende başladım gülmeye tabi. Havalı kelimesini ilk defa kullandığını duyuyorum .

H: Ela sen nerden duydun bu kelimeyi?
E: E , okuldan !
H: Kim kullanıyor bu kelimeyi arkadaşların mı ?
E: Şöyle şöyle agzımdan konusuyorum anne ..

Öldüm gülmekten. Neyse , lafın kaynağını çözemediysekte , kreşli kızların aralarında bu tür muhabbetleri sıklıkla yaptığına emin oldum neredeyse . Zaten geçenlerde giydirmek istediğim taytı reddetmiş , okuldaki kızların kıyafetini beğenmeyeceğini söylemişti. saçlarının kesilmesine keza , çok karşı. Prensesler kısa saçlı olmazmış .

Nasıl bir jenerasyonla karşı karşıya olduğunuzun farkına varın sayın seyirciler der bugünlük yazıma ara veririm .

3 yorum:

Seyhan dedi ki...

Havalı Ela :) yerim seni

yeliz dedi ki...

havan batsın:)

nil dedi ki...

Babasına selam:))) anasının siparişler out, Ela'nınkiler in :)))havanı yerim Ela'm benim, hehe unutmayayım da Murat'a anlatayım