29.07.2012

Ama pop'un yok

Pop muhabbetini hatırlar mısınız bilmem , benim pop yani boyun bölgemdeki et beni ile bizim kuzunun samimiyetini gecmiş postlarımdan birinde anlatmıstım . Özellikle emzirmeyi kestikten sonra bizim pop Eloşun uyku propu, canı acıyınca sakinleşmek için bazende anneyle samimi bir ilişki kurmak isteyişinin simgesi oldu adeta . El hemen popta , ya da her aksam uykuya dalmadan mutlaka dokunur , bir süre el boyun bölgesinde dolasır falan. 
Gecenlerde elinde bir yara bandı, pop üşümüş diye yapıstırmaya calısıyor. Baska bir gün aşka  gelip ben anneyi seviyorum , popuda seviyorum diyor vs..:)))

Bugün nerden bulduysa 20 li yaslara ait bir foto bulmuş gelmiş. Anne bu kimmm? diye sordu. Benim annem dedim. Hayıy bu sen degilsin . neden dedim. Burda annenin popu yok .. Biz Gültekle önce dumur olup sonra gülmeye başladık tabi. Kısacası ikna olmadı o resimdekinin annesi olduğuna.

Hafta sonunu evde geçirdik , sıcak , biraz babacıgın tembellik etmek istemesi derken bol TV li ve ev aktiviteli bir gün oldu. Gültekinde , aslında bende hafta içi yogun gecirdiğimizden , dünde oruc tutmak istemesinden kelli , gündüz cıkmadık. Aksam Çeşmealtına dondurma yemeye ve pazar gezmeye gittik . Bugünse full evde olunca canımız sıkıldı tabi. Ela 3 gündür sagolsun Alvin ve sincapları defalarca segrederek ve bizide buna maruz bırakarak bay getirdi. Ama bu film bastan sonra segrettiği ve ilgsinin dagılmadıgı ilk film olarak tarihimize gecti. Suluboya yaptık. Balonları angry birds seklinde boyadık. Cupcake yaptık ki , en cokta hamuru yalamak ve üzerini yıldız sekerli toppingle süslemek konusunda hevesliydi kendileri . Zaten kendi teklif etti yapalım diye . Aslında uzun zamandır anne-kız başbaşa birşeyler yapmamışız , iyide oldu .


4 yorum:

yeliz dedi ki...

fotoğrafa bayıldım bir defa daha :)
arca bir oyuncak ayı bulmuş yazlıkta, adı ne olsun dedik "ela" dedi. özlemiş mi ne:)

kuzunun annesi dedi ki...

Hahha Eloşu ayıcıkla mı bagdastırmıs , özlemiştir kuzum ya

tubanne dedi ki...

Merhaba sizi Nilberk'te gördüm:)Önlüğü harika çok yakışmış;çok mutlu görünüyor.Sevgiler

kuzunun annesi dedi ki...

Tesekkürler