11.05.2012

Bugün senin günün ..

Tam olarak ne yapacaklarını bilmiyorum ama belliki bu hafta kreşte hummalı bir hazırlık var anneler günü için galiba . Ptesi günü bugün için bir davet kagıdı yollamıslar , ok bunu biliyoruz ve merakla bekliyoruz . Ama onun dışında pek fikir alamıyoruz küçük hanımdan.

Ela bir kac gündür eve geldiğinde olur olmaz zamanlarda "Anne bugün senin günün" deyip duruyor .

Dünde şöyle oldu :
Bizimki aç bilaç vaziyette eve girdi , bende çorbasını hazırlamıstım. babasına yedirmesini söyledim ki , oda günlerdir olmadığı için seve seve kabul etti. Bu arada hem yediriyor hemde agzından laf almaya calısıyormuş , anneler günüyle ilgili. Bizimki laf acılınca , corbayı falan bırakıp "Hiii , ben anneme bişey söylemeyi unuttum " deyip merdivenlerden cıkarak yanıma gelme telaşesinde , bir yandan da söylüyor , "anne bu senin günün diye " . Neyse , yanıma geldi sarıldım , yine aynı replik:))) Öptüm ama anneler gününün daha gelmediğini , yarın okula gelecegimi ve orada beraber kutlayacagımızı söyledim. "Hayıy anne , bugün senin günün" konusunda diretti.

Bugün 15.30 da okulda olacagız , bakalım neler hazırladı bücürükler . Çok heyecanlıyım .

Hiç yorum yok: