28.02.2011

Son günler

Bir süredir üstünde konustugumuz müzikli oyun grubu projesi gece hafta demo dersiyle hayat buldu . İlk ders için beklemediğimiz sayıda bir kalabalık olunca grubun 2 ye ayrılmasına karar verildi ki zaten mekan normalde gitar veya piyano için ders verilecek minik odacıklardan olustugundan 8-10 cocuk kaldıracak büyüklükte bile degil . Hallolacagını umarak bir heves haftaya devam etmeye karar verdik .



Videodada görülecegi üzere benim kız kendini ortalara atarak ,sallanarak tempo tutarak , alkışlayarak maximum düzeyde olaya katıldı. Hatta ögretmen hanımla kısa sohbetimizde daha önceden antremanlı oldugunu , you tubedan şarkılar dinleyerek eşlik ettiğimizi söyledim . Belli dedi. Yalnız şunuda eklemeden geçmedi. Aslında her çocuğun içinde ritm duygusu veya müzikten keyif alma durumu mevcut , lakin onları doğru yönlendirmekte gerekli. İşte bizim burada yapacagımız bu dedi. ORFF yöntemi denilen bir methodla bunu yapacaklar , öncelikle kendi vücutlarını kullanarak , sonrasında basit çocuklara yönelik aletlerlede olayı geliştirecekler. Sanıyorum bu tür bir programı uygulayan bir yer yok henüz İzmir'de. Bu anlamda biz biraz denek fareside oluyoruz . O yüzden çokça uzun uzadıya anlatmak istemiyorum. Memnun kalırsak daha detaylı bilgilerle , İzmirdeki anneler önerilerde bulunabiliriz sanırım.



Bunun dışında Urladaki cogunlugu yabancı annelerden olusan playgroup katılımımız çok düzenli olmasa da devam etmekte . Malum kış tatili , şehir dışları derken aksattık ama bugün tekrar sahalara döndük . Keyifli geçti. Persembe kostümlü bir play groupu kacırıyoruz , benim 6 saat dersimin oldugu bir gün :(( Çok üzüldüm , eğlenceli olabilirdi. Üstelik Eloşun kostümü bile vardı aslında , ne şans...

Anlayacagınız hayat çoğunlukla Elanın etrafında dönmekte. Doğum günleri , arkadaş grupları , özel görüşmeler derken kaptırdık gidiyoruz . Anne ise ara verdiği spora dönmek için gaza gelmeyi bekliyor. Güya bugün gidecektim spor salonuna , yine üşendim ve oturmuş bunları yazıyorum . Vermem gerekenlerin üstüne 1-2 kiloda koyunca iyice sıkılmaya başladım aslında , bilmiyorum nolacak bu kilolarla derdim :((

Bu arada terrible merrible ama ben 2 yaşın getirdiklerini çok sevdim . Kızımla artık monologlar diyaloga dönüyor , her gecen gün yeni kelimeler dağarcığına ekleniyor. Kebelek kebelek deyip kendi etrafında dönüp bizi güldürüyor:)) daha neler neler ...

Sağlıkla , güzelliklerle büyü canım kızım benim.

Hiç yorum yok: