21.02.2011

Bir İkea Ribba Raf Sistemi Procesü

 
Posted by Picasa


Projemiz için önce odamızda uygun bir bos duvar belirlenir. Rafların deliklerine denk gelen yerler noktalarla işaretlenir. matkap ile babaya deldirilir.

 


Vida boyutu ve dübel olayı ile yakından ilgilenilir. Ön test yapılır. Sonra yine anne ve babanın yardımıyla raflar dübellere vidalanarak projemiz bitirilir.

 


Bebek karyolasından bozup okuma ve oturma pufu haline getirilen zamazingoyla güzel bir kombinasyon yapılır .

 




Eh bu kadar ugrastan sonra bana da keyifli okumalar artık ..

Not. Raf önerisi için Çok Bilmiş anneye teşekkürler.

13 yorum:

füsfüs dedi ki...

harika olmuş, elinize sağlık. hele oturma köşesine bayıldım

kuzunun annesi dedi ki...

Asıl olay burda raftı be Füsüm :))))))))))

Adsız dedi ki...

güzel olmuş gerçekten
bizim kitaplar da orada burada sürünüyor
bizim kitaplığı kullanacağız sanırım bir süre daha:)

Seyhan dedi ki...

çok güzel olmuş bayıldım çalsakmı fikri acaba :)

kuzunun annesi dedi ki...

Çal çal , bende yabancı sitelerden ve blogger bir enneden çaldım zaten :)

hilal dedi ki...

hayat valla uğraştığına değdi:) çok güzel olmuş. güle güle kullanın.

kuzunun annesi dedi ki...

Sagol Hilalim , hızımı alamayıp her yeri raflandırasım var :)

larcencielblog dedi ki...

Çok başarılı olmuş Hayat! Buraya IKEA açılır açılmaz aynısından yapacağımdır! Başka türlü olmayacak; Çınar istediği kitabı bulana kadar diğer kitapların her biri odaya saçılmış oluyor...

Güle güle okusun Eloş! Ayrıca da, iki post aşağdaki totosunu ısırırım onun!

kuzunun annesi dedi ki...

Evet Başakcım senin odan pek müsait . Tek sıra rafla odayı cevreleyebilirsin bile anaokul rafları gibi

Adsız dedi ki...

cok guzel olmus Hayat, gule gule kullanin.

ikea da isim olarak ne diye geciyor bu raf? ben de tam boyle biseyler dusunuyorum, ikea turu yapacagim bu hafta bu is icin

kuzunun annesi dedi ki...

Başlıkta var aslında . Ribba raf. Fotograf cercevesi rafı olarak geciyor .

Deli Anne dedi ki...

Dedin dedin sonunda başardın arkadaşım.. çok güzel olmuş, çok sevd,im..

ÇokBilmiş dedi ki...

Geçirdiğim ameliyat nedeniyle ancak okuyabiliyorum. Bir işe yaradığıma çok sevindim :)
Ben hala yapamadım bu raf düzenini. Kızımın odası küçük ve babasının ev tozu alerjisi olduğundan, bebek odasında kitap bulundurma konusuna sıcak bakmıyoruz. Salonun ortasına bebek kitaplığı yapmak da pek sevimli gelmiyor kulağa. Aldım gerçi raflardan ama acaba koridora yapsam saçma mı olur diye düşünüyorum. Çok kararsızın çok....