17.07.2010

Hayat Japonya'dan bildiriyor

Selammm

Burada 4. günüm olmalı . Olmalı diyorum resmen sayamıyorum çünkü. Zerre gözümü kırpmadıgım İstanbul aktarmalı totalde 1.5 gün süren uzuuunnn bir ucustan sonra buraya vardım . 6 saat fark var , su an 12 olmasına ragmen , orada hepinizin poposunda pireler ucusuyor ve benim vücut ayarım hala TR ye ayarlı cünkü hala uykum var , hala sabah 6 ya set haldeyim . 3-4 gündür kendimi dogurdugum iilk haftada hissediyorum . Hep yorgun , yeni ortama alısmaya calısan ama henüz adapte olamayan , bu enerjisizlğe rağmen güne pek çok şey sığdıran bir haldeyim . Yaklasık 30 ülkeden 51 kişiyiz. Ortak dilimiz japonca elbette ve seviye olarak gayet iyiler . Bu hafta oryantasyon gibi biraz , enstitünün tanıtımı , replacement test ki dün tüm gün sürdü vs,vs. Şimdi hafta sonu ve ptesi de resmi tatilmiş , aman ne güzel , sonunda biraz dinlenebilecekmiyim acaba ?

Babaannesi japon İspanyol arkadasım , greek , iran lı arkadaslarım var yakın oldugum . Onun dısında da herkes birbiriyle kominike olmaya hevesli , bu iyi birsey . Sıkılmayacagım. Bu arada enstitünün bisikletleri var ve imza karsılıgı gönlümüzce kullanıyoruz. 3 gündür bisiklet kullanıyorum . Shri gezmek ugruna , sporda yapmıs olacagım biraz , bu harika . Yemeklerle aram 10 sene öncesine göre cok daha iyi , bende eskisi kadar ön yargılı degilim . Enstitünün yemekleri fena degil . Bundan resimli bir post konusu olur aslında .

Birazda evden haberler : Eloşun durumu gayet iyi. Evimiz bir kuzen , bir ağbi , babaanne ve dede , bakıcısıyla gündüz 5 kişi , aksamda baba geliyor. Epey kalabalık. Ayrıca sabahları mahalle arkadası Egelerede ziyaret var. Dolayısıyla fazlasıyla sosyal . Aksam 5 ten sonra denizede gisiyorlarmıs ki suya bayılıyor. Dönüşte çılgınca yiyip güzel bir uyku cekiyormus. Anlayacagınız benim yoklugumu pek hissetmiyor. Buna üzülsem mi sevinsem mi bilemiyorum tabi ama böyle olması hepimiz açından çok iyi. İlk gün bu tarafa gelirken yani İst. airportta Gültekle konusurken arkadan aglama sesi geldiğinde bende mahvoldum ve oracıkta aglamaya basladım . Zaten oldukca doluydum o gün . Şimdide duysam acarım cesmeleri. Evlattan ayrılık cok zor . Umarım bir daha bu kadar uzun ayrı kalmayız.

Şimdi arkadaslar bekliyor , kacmalıyım . H.sonu oldugundan bugün dısarda yiyecegiz. Sushi-ya ya gidelim diyoruz. Explore explore..

3 yorum:

k.i.s.d. dedi ki...

Güzel haberlerini almak harika! Elacığın keyfinin yerinde olması da öyle.. Yokluğunu illa ki hisseder ama merak etme, o artık anneden bağımsız bir bebek olma yolunda önemli bir aşamaya başladı. Bu senin için de harika! Bir kaç güne biyolojik saatin de düzene girer. Allah kavuştursun ve kavuşturacak, sen özgürlüğün keyfini doya doya çıkar canikom.

Öpüldünüz.

füsfüs dedi ki...

bence de keyfini çıkar, geçici bir süreç nasıl olsa. ama yine de allah kavuştursun tabii

Unknown dedi ki...

Güzel gezmeler ve Allah tez zamanda kavuştursun.
Şanslı kız maşallah Eloş, bir dolu kişi var yanında.
Yediğin içitiğin senin olsun, gördüklerini anlat:)