19.07.2010

Ayyann

 
Posted by Picasa


Yavrukuş yaramazlıklarına son hız devam ediyormuş. Bu resim ben gelmeden birkacgün önce cekilmişti. Bıraktıgımda şekil a'da göründüğü gibi sandalye ve sehpa tepelerinden inmiyordu mini-mon( monster)..

Babaannesinin yemeklerini çookk seviyormuş. Hiç yerinde durmuyormuş. Gündüz Zehra akşam baba olmasa kayınvalide ve kayınpederimin işi harapmış yani , çok çok hareketli. Ayran demeyi öğrenmiş. Yoğurt mu istersin ayran mı sorusuna Ayyan diye cevap veriyormuş. Anneni ne kadar seviyorsun diye sorulunca kollarını kocaman acıyormus. Bazen benide anıyormus ama cabuk unutturuyorlar sanırım :)) Gecen gün sokagı gösterip Anne annee demiş. beni aramaya çıkacak heralde :))Ah ah 5 günde neler kaçırdım , kimbilir daha neler neler kaçıracagım .

Dün kameradan uyurken Eloşu gösterdi babası , tabi ben hemen kötü oldum . İnsan ne kadar hazırlasa da kendini olmuyor be blog. Hasret işte . Çok özledim .

Neyse , bir sonraki postumda birazda buralardan bahsetmeli... Görüşürüz..

Nor : Annecim okuyorsan ben aksamları 10 gini skype yapabiliyorum ,orada saat 4 ken . Kıvanc eklesin beni skype a ( hayatto35 olarak bulur ) oradan konusuruz. Seni seviyorumm. Muck muck muck...

1 yorum:

yeliz dedi ki...

iki postu da şimdi okudum hatta 3. buraları kaçırmışım:) canım arkadaşım ela mutlu sen üzülme
bugünler geçecek. umarım jetlag mı ne kolay atlatırsın. her saat 1 gün yani 6. gün atlatmış olacaksın:)