21.10.2009

MİM

Son 2 gündür blog aleminde dönen şu mimden bende nasibimi aldım. Hemen yazayım ve akabinde de gelenek oldugu üzere sevgili Nil’in annesi Özlemi,Duru hanımın annesi Tuğçe Sultanıda mimleyip yaldızlı davetiyeler yollayalım buradan da bloguna dönsün artık:))))

Bloguna neden bu ismi verdin?

Aslında bu sorunun cevabını temmuzdaki bir mimde cevaplamışım. Aynen alıp copy-paste yapayım.

Kuzu yada kuzucuğum aslında benim eşime hitap şeklimdi aslında. Aramıza gelecek bebekte kuzumun bebeği olacağı için öyle hitap etmeye başladım göbişime . İsmide yoktu ilk zamanlar , kuzu bebek aşağı kuzu bebek yukarı . Babam telefonda sorardı hamileyken , kuzu bebek nasıl diye :) hey gidi . Şimdi ise Ela tam bir kuzu zaten, butları yeter , şişkoooomuu:)))

Bloguna yazarken star tribiyle olmazsa olmaz dediğin şeyler var mı?

Çok özel bir şey yok . Bir fincan kahve biraz sessizlik aman efendim ne güzel yazılır ( sonunu uydurmamadık – erken yatarım erken kalkarım şarkısı bestesiyle uydurayım dedim olmadı.)

Yaa yaa, aklıma gelmişken ben bizim zamanımızın çocuk şarkılarının olduğu bir toplama istiyorum , hani TRT cocuk korosunun falan söylediği tarzda şeyler . Hep unutmuşum sözleri ? Elaya ne öğreteceğim ben ? Var mı böyle bir greatest hits :)

En son satın aldığın garip şey nedir?

Bögürtlen seklinde yapılmıs bir diş kaşıyıcısı

Şeker gibi olduğun anlar?

Şadide bira-kalamar keyfi yaparken.

Bebeğim keyifli ve bol kahkalı saatindeyse onu izlerken

Annişimin koynundayken

Kocam tarafından sevgi gösterilirken şeker gibiyimdir.

Arkadaşım, artık sormayın dediğin şeyler?

Üzerinde pembe kız kıyafetleri olmasına rağmen bebeğiniz erkek mi sorusu .

Aynaya bakınca gördüğün?

Son 1 yılda çoğalmaya başlayan beyazlarım ve artık boyamaya başlasam mı dürtüsü.

Kendini okutan blog dediğin?

Samimi, gerçekçi ve enformatif.

Bu blog sahibiyle karşılaşıbileceğin yerler

Şu sıralar çoğunlukla kampüste araçla talim yaparken :)

İYTE kütüphanesinde ve ofisinde

Urla Tansaş, Agora veya ikeada alışverişte , Tepe Kahvede kahvaltı yada ögle yemeğinde .

P.S. Bu arada insanın fikri neyse zikri o hesabı haboyna orda yemek burda bilmemne . Acıktım yine ben ,of offf ... Ögle yemegi zamanımda gelmiş , yavaştan hayat kaçar...

Hiç yorum yok: