28.10.2009

Bende Fikri Mühimim- Philips Kazanlı Ütü


Fikri Mühimi ilk kez Özgürannenin blogunda duymuş , selpagın yeni cıkardıgı bir üründen bahseden yazısını okumustum . Gidip o ürünü marketten aldıgıma ve denediğime göre sistem çalışıyordur herhalde diye düşünüyorum .

Daha sonra bende üye oldum ve gecenlerde Philipsin kazanlı bir modeli için( GC7330) kampanya maili aldım . Kampanya hem ürünü uygun bir fiyata almamızı saglıyor , pek tabi bununla ilgili deneyimlerimizi aktarmamızda bekleniyor.

Benim kendi kullandıgım ve cokda memnun oldugum bir kazanlı ütüm var zaten , ama yakında evlenecek bakıcımızın kızı için bu kampanyadan yararlanalım diye düşündüm . Özelliklerini arastırdım pek tabi . Kazanlılarda model cok ,epey ucuz modelleride var . Ama hepsi kullanıslı olmuyor . Mesela bir arkadasım Delonghi aldı , lakin bar basıncı 3 oldugundan benim ütümün performansını göstermedi. Memnun degil . Bir diğerinde siemensin ütüsü varmıs , kazanlısı oldugunu bile bilmiyordum ,onlarda calısır halde su ekleyemiyolarmıs mesela . Philipsin bu ütüsü ise 4.5 bar basıncla yeterli performansı gösteriyor , sıcak haldeyken sogutmadan su anında eklenebiliyor . O yüzden ürünü baskasına aldığım halde hiç tereddüt etmedim .Bu ütüler kesinlikle ütüde kaybettiğiniz zamanın yarısını size bagıslıyor. Bakıcımın kızının,ileride bana bol bol dua edeceginden eminim:)) Fikrimühimin kampanyası bir daha uzatılabilir mi bilmiyorum ama ütüyle beraber verilen 75 ytl.lik indirim kuponlarını dileyenle paylaşabilecegimi söylemek isterim buradan .

Öperim hepinizi..

2 yorum:

Efsun dedi ki...

Bende ayni ütü var, burada Metro kampanya yapmisti öyle almistim vede cooook memnunum:) Sevgiler

kuzunun annesi dedi ki...

:))