29.07.2009

Milupa milupaa

Sabahleyin bloglarda milupa sepetlerini okurken , yaa dedim içimden sanırım benim blog gözlerine carpmamıs, halbuki tamda mamaya geciş dönemi , struggle durumları . Neyse , öglene dogru mailboxıma düşen mail beni cok sevindirdi , bizede yollayacaklarmıs sepetlerinden , ne güzel ne güzel . Deneyelim , yazalım deneyimleri, paylaşalım dostlarla .
Bakalım , bekliyoruz paketimizi :)Milupanın halkla ilişkilerinede WOWWWW diyor el çırpıyoruz .

Ankara günleri devam ediyor , ilk 3 gün bazı ailevi sorunlardan ötürü hızlı, heyecanlı ,sıkıntılı ve rüzgar gibi gecti . Dalgalandık ve durulduk , bugün cok daha iyiceyiz . Bende sabah bebegi anneye atıp kuaföre kactım . 3 aydır saca basa el atılmamıs , kaslara sekil verilmemiş . Fırsat bu fırsat Turanıma gidile , sac bas kesile , sekle semale girile durumları . Aman ne iyi geldi . Psikolojide okuyor olsam sac kesiminin kadın psikolojisine etkilerini incelerdim vallahi . Pek iyi geldi . Ögleden sonra Eloşumla koca yatakta sarılarak uzuunn uykular cektik , dinlendik . Uyku sonrası dede anneanne kucagında cıvıldayan Eloşu az önce yatırdım , şimdi mışıl mışıl yine yavrucak .

Ek besin olayı henüz tam oturmadı, anneannesi bugün sebze corbası yaptı , cok bayılmadı ama yedi biraz. Suya basladık , minnacık bir biberon aldım tam kavrayacagı türden , onunla içiyor kendisi ama coklukla dişini kasıyor sanki .Mama verirken kaşıga saldırmalar bizdede var , bıraksam kendi yiyecek sanki . Hem sag hem sol eline plastik kasıklar veriyorumki benim ana kasıga saldırmasın . Yogurdumu kendim mayalamaya basladım minnacık kavanozlara , aptamil2 ile , dr öyle tavsiye etmişti. Daha tatlımsı ve sulu bir yogurt oluyor . Dün milupa meyve püresiyle karıstırdım , büyük iştahla mhhh,ıhhh gibi sesler esliğinde götürdü. Bugün sade denedim , aynı iştah yok . Sanırım tatlıya egilimliyiz:) Bunlar şimdilik denemede tabi , ana ögünler hala anne sütü ile gitmekte . Anne sütüne cok düşkün, mandırada verim hala düşmedi , var , veriyoruz artık . Eylüle dek kasmayacagım . İşe baslayınca nasılolsa azalacaktır . Eylülede ne az kaldı , cok yakın . Nasıl hissedecegim dönünce acaba. Allahtan iş- ev arası cok yakın , öglen emzirmelerine gelebilirim , dersim olmadıgında kacabilirim eve diye düşünüyorum . Şanslıyım , biliyorum bir cok anneye göre.

İşte şimdilik durumlar bizde böyle ..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ay uzun uyku cektik ela ile dedin ya vallahi icim gitti, ben dorugu yatiriyorum tam kendim dalicam adam coktaaaan uyanmis oluyor. neyse sizinkini allah bozmasin.
milupa saglam calisiyor valla.

kuzunun annesi dedi ki...

Kısa uykuları Doritin küçüklüğüne verelim , bizde öyleydik bir zamanlar . Yorucu oluyor anneler için