25.04.2009

Slingleri kuşandık

Bu haftaki postlarda sling konusu çokça döndüğünden , bir kuple katkımız olsun istedik . Foto gecen hafta ctesi gününe ait . Pazar saclarımı kestirdim , ciddi bir imıç farkı oldu bende bu arada .







Şincikkk . Sling güzel bişi , seviyorum kullanmayı , bayada alıştım . Yalnız ben degil Elişte alıştı galibaki hem fotoda görüldüğü üzere İzmirde hemde Özlemlerle Arcadiumda gezerken küçük hanım uyuyakaldı.Lakin benimki gibi ring sling olacak . Ayarlanacak , Eliş şiştikce slingde büyütülecek falan fişman .Bu arada fotodaki mutlu mesut ifade yaklasık yarım saat sonra degişip uff omuzum koptulara dönecek , çünkü bizim kız 3 aylıkken 7.2 kg. ile rekora koşuyor.

Bu arada rengini siyahta aldık ki olurya babasıda heves eder takar diye ama ı ıhhh , malesef . Hülyanın bir lafı var , erkekler slingi pek light buluyorlar diye . Sanırım aynı olay bizdede gecerli . Bir seye pişmanım , gecen hafta izmirden ayrılırken hava cok sıcaktı , kızın üstündede pembe renkli bir pantolon vardı , aksam sanki sling renk vermiş sıcakta kıyafete gibi geldi . Gerci henüz hiç yıkamadım . Belkide kumasın boyaları akar birazcık . Açık kemik rengi almadıgıma pişmanım . Bu anlamda alacak arkadasları uyaralım .

İşte yeni imıçım ve pofidik Eloşum . Onada etek-toka falan derken biraz el attık teyzeleri .Pek kokoş oldu :)



Tatlı kızım benimmmm...

10 yorum:

Unknown dedi ki...

merhaba,

eloşcuk çok tatlı maşallah..sizinde yeni imajınız size çok yakışmış,güle güle kullanın saçınızı...

Tuğçe dedi ki...

Heey,
En güzel anne-kız adayı mısınız canım siz?
Çok yakışmış çook! Kısa saç her zaman favorim...En güzeli, güle güle kullan...
Sling tavsiyelerine teşekkürler...Ben de almadım daha!

kuzunun annesi dedi ki...

Cok tesekkürler Esracım .
Tesekkürler Tugcecim , ben biraz kısa gitti diye üzüldüm aslında ama napalım , 1 aya toplanır heralde . Bir 10 sene var bu kadar kısa kestirmemiştim , yaza rahat ederim sanırım . Bu arada Eloş babybanzını bekliyor heyecanla :) İlgine tesekkür ederiz. Öpüldünüz sizde .

İlknur dedi ki...

Maşallah Anne kız gerçekten çok güzelsiniz. Nazar değmesin. İmaj bence süper olmuş. Tam yazlık.

Babybanz ı da senden okudum hala babamızı ikna turları atıyorum. Bebeğe gözlük olurmuymuş deyip sallamaya çalışıyor ama inşallah zafer en kısa zamanda benim :P

kuzunun annesi dedi ki...

Bende öyle düşünüyordum ama pusetimizin güneşliği gözüne güneş gelmesini engellemiyor malesef , rahatsız oluyor veledim . Öyle olunca alalım dedik İlknurcum . Kullanalım hele bir, yazarız yorumlsrı evelallah .

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

pek yakışmış slingler
güle güle kullanın

Ozguranne dedi ki...

Çok güzelsiniz çççook. Anne ayrı cool, Ela ayrı:)

senem dedi ki...

Bu resimler çok güzeeeel... Yeni saçlar, yemi image'lar... harikaaaaa... ela'nın tokasını yerim.. :)

kuzunun annesi dedi ki...

Tesekkür ederiz Senem

Adsız dedi ki...

harika olmuş bu modelden vazgeçme