24.09.2012

İtalya'ya giderseniz

Hele de Roma'ya , Trastevere de gece yaptıgınız yürüyüş sonrası Casetta di Trastevere denen restorana gidin , benim için bol rokalı bir pizza , ev sarabı götürün , üstüne dünyanın en lezzetli tiramisusundan tatmayı unutmayın. Tabi yer bulursanız .

Piazza de Renzi 31/a 00153 Roma

Nokta atısı diyorum , bak atlamayın diyorum , ona göre :)))

Nereden mi cıktı . Birincisi 10 gün önce döndüğümüz gezimizin notlarını ufak ufak kaydetme ihtiyacı , ikincisi az önce cüzdanı temizlerken atmak üzere oldugum faturadan . Bakıyorumda pizzalar 4-5 euro ( dilim degil , bildiğin pizza ) , 1 lt koca saraba 8 euro , tiramisu 4 euro .. Yediğimiz lezzete göre epey ekonomik.

Burdaki pizza deneyiminden sonra Tr de hiçbir pizzayı begenecegimi sanmıyorum desem abartmıs olmam gercekten . Yiyin gari ...




2 yorum:

yeliz dedi ki...

aynen!! italyada pizza yemek çok fena bir şey. çok boktan bizim pideciler gibi bir yerde yediğim pizzanın tadı damağımda hala.

hayatgurdal dedi ki...

Off yeliz gecen hafta hayal kahvesi ankarada yine pizza ısmarladım pestolu rokalı deyü , tam bir felaketti . Çok bilmekte iyi degil be yaw.