9.01.2012

badem madem

Badem madem diye kakara kikiri gülerken hsonuna denk gelmesi sebebiyle kuzuyu anca bu sabah dr.a götürebildim. Hiç ates olmaması nedeniyle antibiyorik baslamayacaktı güya ama bademciklerinin hali içler acısı olunca ( beyaz beyaz ) tabiki ilaca basladık . 2 gün okul istirahatı ve banada rapor yazdı dr , evde kıza bakabileyim diye . 1-2 gün geciksek iğne yiyecek hale gelecekmiş , direkten döndük .

Ates yok, full enerji, evde kosturup duruyor sanki tüm gece öksürükten uyuyamamıs vatandas kendisi degilmiş gibi. Bugün iştahıda az daha iyice , yinede azıcık süzülmüş gibi geldi yüzü , hsonu pek yemedi.

Öğlen baba yemege geldi. Acı çikolata ver dedi bana ( after eight - naneli )Zulayı tespit etti ben verirken . Az sonra salondayım.Babasını " babaaa sen yukarı çık ama amaaa" diye olay mahalinden kovmuş .Baba yememiş tabi uzaktan izliyor. Bizimki ikeanın ahsap taburesini tezgaha yaklastırıp üstüne cıkmıs, aklı sıra dolaptaki zulaya ulaşacak . Düşebilir de tabi , tehlikeli.. Neyse Gültek müdahale etmiş. 1 çuku daha kapmış , memnun mesut merdivenlerden iniyor bizimkisi:)) Gültekle çok gülüyoruz , büyüdü de resmen bize oyun oynuyor sıpa , ayakta uyutacak :))

Bu aralar takıntılı olup sık sık sordugu laflar ise :

Anne ben cocukken cok aglıyordum diii miii ?

Anne maymunlar muz yiyar mı ?

Anne bana mikili masal annat .. şeklinde sıralanabilir.

Hiç yorum yok: