9.10.2011

Ben Bir Küçük Cezveyim Vol.1

Eylülün 2. yarısı uzun bir ara verdim , 2 haftalık sürec içinde ilk haftamızı İstanbulda 2. haftamızı Litvanyada gecirdik , arada kaynayıp gitmesin diye sanırım 2 ya da 3 e bölerek yazacagım bu postu .

İstanbulda babamızdan ayrıldık , Ela ve ben ayrı program yaptık . İlk duragımız üniversiteden ev arkadasım İrem oldu . 2 gece onda kaldık . Kuzusunu görme fırsatı olmamıstı . Deren bebekle tanıstık , çok iyi oldu tabi. Maviş kuzu ..

 


Sonrasında , bloglar vasıtasıyla tanısıp arkadas oldugum canım arkadasım Tugcem , kızısı tatlı Durucugumu ziyaret ettik . Kızların 3. bulusması ama muhtemelen ilkleri hatırlamıyorlar , yinede hemen kaynastılar :))
 

Tokalara dikkat derim!!!

 


Ortaköyde Tugce ve Demirimle bulustuk . Demir he zamanki gibi yemelik , uyumlu ve sekerdi. Bende bol bol nasiplendim :)) Tugceyle biraları tokusturduk manzaraya karsı :))
 


Elayla gün gecirmek demek , bol bol park mesaisi demek . Bu anlamda karsıdayken özgürlük parkına ( 2 kez ) , bebek parkına , sagda solda gördüğümüz pek cok cocuk parkına bir sekilde gittik ya da zorunda kaldık :)) Elada yıldız ve aydede hastalıgı oldugundan , buldugumuz tüm yıldızlarla resim cektirdik . En cok sevdiği kaydırakta yıldızlısı oldu haliyle :))
 

 

 
Posted by Picasa

Bense görmediğim ama merak ettiğim Kanyon,Metrocity , Forum gibi bilumum AVM lerde bolcana turladım, Elaya sonbaharlık birseyler aldım. Bir baska gün İstinye Parkta Jüjümle bulusup sohbet ettim . Bana da iyi geldi yani bu hafta , Elayla hareket imkanımız kısıtlı olsada ..

6 yorum:

Elif dedi ki...

Ohh İstanbul'un tadını ne güzel çıkarmışsınız.

Ben esas Litvanya yazını merakla bekliyorum.Sayende okurken gezmiş kadar olacağım.

kuzunun annesi dedi ki...

Cıkardık valla , İstiklalae gidemediğime yanarım , next time!!

Bende bekliyorum , kim yazacaksa :))

Deli Anne dedi ki...

oh maşallah.. Ela daha da büyümüş geldi gözüme .. ona da ayrıca maşallah:)

kuzunun annesi dedi ki...

Cok tesekkürler , aslında sacları katlı kestirince daha da büyük görünüyor gözüme şimdi . Saglıkla büyüsünler yavrularımız..

Unknown dedi ki...

Keske haberim olsaydi, valla kuzuyu gormek icin ne yapar eder kisa da olsa gorusme ayarlardim. Cok buyudu, tam yemelik bir tatli kuzu oldu.
Litvanya'yi da merak ediyorum. Arayi uzatmadan yaz:)

nil dedi ki...

Nasıl büyüdüler Allahım...Şu güzelliklere bak...

Ohh, sefan olsun arkadaşım...