25.01.2011

Pop

 
Posted by Picasa


Elayı emzirmeyi bıraktıgımdan beri boynumdaki et benine takık . Ne zaman beraber yanyana yatsak ve uyumaya calısıyor olsa , ya da ne zaman basına ters birsey gelmiş , aglıyor olup kucagıma alsam Ela'nın eli hemen benime gider , onla oynar , dokunur .Tırnagını takıp kanatmıslıgı falanda vardır aslında . Birkac gün yara bandıyla dolassam da cıkarınca eli hooppp orda, otomatik .

Benimin ismi Pop :))) Öyle . Sanırım topla özdeşleştiriyor. Dün gece yatarken aramızda gecen diyalog :

E. (El benin üzerinde ) Anne, bu pop , pop bu !!!
A. Evet annem , pop :)
E. Popppp !!
A. Çok mu seviyosun sen popu ?
E. Hı hııı
A. Ne kadar çok seviyosun
E. (yatagın içinde kollarını 2 yana açar ) Buuuuuu!!,

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Ela nın oyuncağı süpermiş , anne topu :))

Deli Anne dedi ki...

ay kesmek lazım arkadaşım.. yüz verme arkadaşım.. geçer diyorlar , belki ela da farklıdır ama beni delirtti bu takıntı. Selim saykosu da ince deri meraklısıdır.. Dirseğimi kıvırdığımda orda oluşan kıvrımı çimdiklerdi de çimdiklerdi.. yıllarca çektim bu eziyeti.. bazen delirdim bazen katlandım.. şimdi korkmasa gazabımdan gene yapar..

kuzunun annesi dedi ki...

Valla dün cok acıttı gene bende otomatikman fena bagırdım , bu sefer babanın yanına kacıp "Baba, anne kuzzduuu "diye beni şikayet etti. Haklısın , gececek gibi degil. Aslında aldırmam lazım onu ama baska bir yer bulur ıncıklayacak diye düşünüyorum yerine.

ÇokBilmiş dedi ki...

Benim Elam da "ne kadar seviyorsun" sorusuna "buuuuu" diye karşılık veriyor.
Yerim ben Elalar'ın tümünü birden :)

Unknown dedi ki...

Aaaa benim Ela da ne kadar seviyorsunda "buuu" diyo:)