15.03.2010

Güzel bir haftasonu üzerine of off






Yine şeker gibi bir hafta sonuydu .

Aslında aynı ekip baska bir blogger arkadaşımıza ziyarete gidecektik , lakin yavrusunun hasta olmasından dolayı cuma günü son anda planlar bizde toplanalım , hava güzel olursa kahvaltıya gidelime dönüştü.

Bu grupta en çok sevdiğim şey fazla mıy mıy etmeden hemen yeni plana adapte olunabilmesi ve birşekilde yine biraraya gelinebilmesi. Ki bizim evimiz merkeze çookk uzak olmasına rağmen . Neyse , sonucta Eloş arkadaşlarına , bende kendi arkadaşlarıma kavuştum . Ela bir önceki gece uyandıgı ve uzun saatler uyumadıgından biraz yorgundu. Pek yerinde oturmak istemedi. Tunada artık yaşının getirdiği hareketlilikle yine özgür ruh gibi dolaşıyordu ortalıkta. Haliyle Arca miniklerin en uslusu olarak kayda geçti. Lakinnn bir sonraki görüşmeye onunda ayaklanacağına ve saldıray pozisyonuna geçeceğine eminiz.

Kahvaltı faslı sonrası ben Eloşu kocişe emanet ettim uyması için , bizde evimizin yakınındaki parka indik çocuklar ve kızlarla beraber. Tuna zaten doğal ortamını bulmuş old , Arcada yerdeki taşları tanıma ve tadına bakma girişimleri her ne kadar annesi tarafından baltalanmaya calışılsada , bildiğini okudu.
eve döndük , çay ve kek saatinden sonra birazda bebeler ve oyuncaklarla oynayıp ( bu kısma Eloşta uyanınca katıldı) akşama doğru arkadaşlarımızdan ayrıldık .
Ziyaretiniz için teşekkür ederiz efem .

İşi oflu poflu kısmına gelelim .

Biz bakıcımızı değiştiriyoruz. Aslında bu bir süredir gündemimizde ama ben bloga taşımamıştım meseleyi. Çok üzülüyorum . Gülay ablamızdan çok memnunduk . Ela onu , oda Elayı çok seviyordu. Bakımında sorun yoktu , h.sonu ayada özel bir programımız oldugunda mırın kırın etmeden bebege bakabiliyordu . Hani öyleki Avatara gttiğimiz gece neredeyse gece 1 de kadının kapısına dayandık bebegi alalım diye , ona bile surat asmamıstır. Ev işiydi , bahce işiydi elinden geliyordu. Güleryüzlüydü vs vs. Gülay abla bizimde ablamızdı hani:)Hani nazar değmesinden korkarsın ya o derece . Velhasıl olan oldu , hatunun ortanca kızı bu sene kazandıgı okuda yapamadı , apar topar okulunu bıraktı geldi bir gün ve bizim kabus o gün başladı. Bu noktadan sonra baba anneye sürekli işi bırak evde kıza göz kulak ol , o calısması gerekirken sen calışıp para getiriyorsun , şıumarıklıga bak vs vs . Adam allem etti kallem etti bizim hatunun altında girip üstünden cıktı . anlayacagınız yumusamadı. zaten büyük kızıda evlenmek üzere , onun hazırlıkları ilede mesgul olmak istiyor anladıgım kadarıyla. Hal böyle olunca ablamız bize sayounara demeye karar verdi yani. İlk duyduğumda neredeyse ağlayacaktım , o derece sinirim bozuldu. Zamanla alıştım fikre ama yumurta kapıya geldi işte. Yine ablanın tanıdıgı başka bir hatun , persembe günü baslayacak , birkacgün beraber calısıp bebegi ona emanet edecek.

Umarım yeni geleni severiz ailecek. Ablamız pek bir övüyor ama birde biz görüp test edip onaylayalım bakalım . Gelenin gideni aratacagına kesin gözle bakıyorum ben bu kez . O yüzden içim sıkkın başladım bu haftaya .
.

10 yorum:

füsfüs dedi ki...

inşallah iyi olur hayat ya, memnun olduğun bakıcıdan aayrılmak zorunda olman çok sıkıcı ama üzülme, eloş hemen alışır diğerine de

kuzunun annesi dedi ki...

İnsallah Füsüm yaa, güvendiğim tek sey havaların düzelmesi ve Eloşun eskiye nazaran dışarıda daha çok vakit gecirecek olması . En azından dikkati dagılır , oyalanır diyorum ama bakalım tabi

yeliz dedi ki...

bence de çok güzel bir haftasonuydu. hülya dönsün yine yapalım:)
imza : buluşma arsızı yeliz :=P

aysema dedi ki...

Ela çok büyümüş, genç kız olmuş annesi.

Bakıcı konusu önemli, gönlünüze göre olur umarım. Havaların düzelmesi büyük şans, sizin oralar da gezmeye uygun, alışırlar kısasa sürede merak etme.

Çok çok öpüyorum.

Seren dedi ki...

Bakıcı konusunda bol şans diliyorum,yine çok güzel bir buluşma olmuş,ne güzel vakit geçiriyorlar birlikte cüceler...

kuzunun annesi dedi ki...

Tsekkürler Aysema teyzesi , saclarda uzayınca pek büyümüş geliyorlar göze hakkaten .
Saol serencim , şansa ihtiyacım var elbet. Tanısmaya kaldı 2 gün...

Ozlem dedi ki...

Bende orda olmak istiyorummm:)

kuzunun annesi dedi ki...

E hadi o zaman:)
Noldu durumlar bu arada?

saricizmeli dedi ki...

Kuzunun annesi, bisikletimizin reklamını yapmış bulunmaktayım:)

fazi dedi ki...

bakıcı değişimi bizim de gündemimizde:( ben yeni bakıcı isteyip istemediğimde kararsızım.Umarım eloş için en iyisi olan olur :)bu arada buluşma süper olmuş sizin yaz oyun ekibi belli gibi :)