30.12.2009

YİNE BİR YIL YENİYIL


YENİ YILINIZ KUTLU MUTLU UMUTLU OLSUN, KALBİNİZ NEŞEYLE DOLSUN...

Gecen sene bu zamanlar göbeğimde olan küçük kuzumu saglıkla ve getirdi bana 2009, o yüzden benim uğurlu senelerimden biri olarak tarihe yazılacak bu sene. 2010 da ugurlu gelecek mi acep ?

Ben 2010'dan başta kuzucum,kocacım ve tüm sevdiklerim için sağlık mutluluk, benim için extradan -10 kg. ve yaza Japonya eğitimi,kooperatife kaptırdığımız paraların bu sene geri dönmesi :((( ( ah uleyn ahhhh-salağız biz ) ,Kayacanın üniversite sınavını kazanması( benim step:)) ), kardeşim Kıvancın masterı tamamlayıp adam gibi bir işe girmesi , annemin sıkıntılarının azalması , babamın böbrek sorunlarının iyileşmesi vs.vs. Eh çokta ütopik değil canım istekler , biz evrene salalım istekleri , seneye görelim bakalım bunlaran kaç tanesi gerçekleşmiş , 2010 nasıl bir yıl olmuş ..

Benim yeni yıldan dileklerim böyle , ya sizlerin ???

-------***---------

Bu arada Avatara gittik dün gece Eloşu bakıcısına satıp . Uzun zamandır sinema yüzü görmeyen bünyeye pek iyi geldi film . Tam anlamıyla görsel bir şölenmiş hakkaten , yorumlara hak verdik . Yalnız film çok uzun . 21.15 seansı için bilet almıştık. Salondan çıktığımızda saat gece 1 e 20 vardı . Bakıcıya vardığımızda eciş büçüş bir halde kuzuyu teslim aldık ama çok utandık tabi . Ben 12 gibi geliriz diye düşünüyordum . Nerdeeee...Neyseki bakıcı ablamız anlayışlı , bende bugün yarım gün izin verdim kendisine , böylece vicdan azabını hafiflettik azıcık .

Gidecekseniz 3D ye gidin , normal versiyonuna değmez bence .
Yeniyılda bir çok animasyon film 3D teknolojisiyle karşımızda olacak imiş . İlk kez 99 da Panasonic burslusu olarak Japonyaya gittiğimizde , Panasonic fabrikası ziyaretind e karşılaşmışyık bu teknolojiyle. Hepimize birer kagıttan gözlük verip 1-2 dakikalık bir 3D görüntü izletmişlerdi. Nerden nereye , 10 koca yıl geçmiş hey be hey . işte şimdi tamda günlük hayatımızın ortasına düşmüş bulunuyor bu teknolojiler . Kimbilir daha neler göreceğiz ömrümüz elverdiğince ..

3 yorum:

zeynep dedi ki...

Yeni yilda butun isteklerinizin gerceklesmesi, saglik, huzur,mutluluk getirmesi dilegiyle. Opuyoruz Elosu:))

kuzunun annesi dedi ki...

Sagol Zeynepcim , bizde sizi öpüyoruz mutlu yıllar

Unknown dedi ki...

İnşallah dileklerinin hepsi ve daha da fazlası gerçekleşir. Bal nanaklı Ela ile daha da mutlu olursunuz ailecek.

Sizi öpüyor, mutlu yıllar diliyoruz.