30.12.2009

YİNE BİR YIL YENİYIL


YENİ YILINIZ KUTLU MUTLU UMUTLU OLSUN, KALBİNİZ NEŞEYLE DOLSUN...

Gecen sene bu zamanlar göbeğimde olan küçük kuzumu saglıkla ve getirdi bana 2009, o yüzden benim uğurlu senelerimden biri olarak tarihe yazılacak bu sene. 2010 da ugurlu gelecek mi acep ?

Ben 2010'dan başta kuzucum,kocacım ve tüm sevdiklerim için sağlık mutluluk, benim için extradan -10 kg. ve yaza Japonya eğitimi,kooperatife kaptırdığımız paraların bu sene geri dönmesi :((( ( ah uleyn ahhhh-salağız biz ) ,Kayacanın üniversite sınavını kazanması( benim step:)) ), kardeşim Kıvancın masterı tamamlayıp adam gibi bir işe girmesi , annemin sıkıntılarının azalması , babamın böbrek sorunlarının iyileşmesi vs.vs. Eh çokta ütopik değil canım istekler , biz evrene salalım istekleri , seneye görelim bakalım bunlaran kaç tanesi gerçekleşmiş , 2010 nasıl bir yıl olmuş ..

Benim yeni yıldan dileklerim böyle , ya sizlerin ???

-------***---------

Bu arada Avatara gittik dün gece Eloşu bakıcısına satıp . Uzun zamandır sinema yüzü görmeyen bünyeye pek iyi geldi film . Tam anlamıyla görsel bir şölenmiş hakkaten , yorumlara hak verdik . Yalnız film çok uzun . 21.15 seansı için bilet almıştık. Salondan çıktığımızda saat gece 1 e 20 vardı . Bakıcıya vardığımızda eciş büçüş bir halde kuzuyu teslim aldık ama çok utandık tabi . Ben 12 gibi geliriz diye düşünüyordum . Nerdeeee...Neyseki bakıcı ablamız anlayışlı , bende bugün yarım gün izin verdim kendisine , böylece vicdan azabını hafiflettik azıcık .

Gidecekseniz 3D ye gidin , normal versiyonuna değmez bence .
Yeniyılda bir çok animasyon film 3D teknolojisiyle karşımızda olacak imiş . İlk kez 99 da Panasonic burslusu olarak Japonyaya gittiğimizde , Panasonic fabrikası ziyaretind e karşılaşmışyık bu teknolojiyle. Hepimize birer kagıttan gözlük verip 1-2 dakikalık bir 3D görüntü izletmişlerdi. Nerden nereye , 10 koca yıl geçmiş hey be hey . işte şimdi tamda günlük hayatımızın ortasına düşmüş bulunuyor bu teknolojiler . Kimbilir daha neler göreceğiz ömrümüz elverdiğince ..

3 yorum:

zeynep dedi ki...

Yeni yilda butun isteklerinizin gerceklesmesi, saglik, huzur,mutluluk getirmesi dilegiyle. Opuyoruz Elosu:))

kuzunun annesi dedi ki...

Sagol Zeynepcim , bizde sizi öpüyoruz mutlu yıllar

dağlar kızı dedi ki...

İnşallah dileklerinin hepsi ve daha da fazlası gerçekleşir. Bal nanaklı Ela ile daha da mutlu olursunuz ailecek.

Sizi öpüyor, mutlu yıllar diliyoruz.